Seorang Wanita Galak Wanita Melayu Membuka Tudung (Dehijabing) Jadi Perhatian Warganet

Seorang Wanita Galak Wanita Melayu Membuka Tudung (Dehijabing) Jadi Perhatian Warganet - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Seorang Wanita Galak Wanita Melayu Membuka Tudung (Dehijabing) Jadi Perhatian Warganet, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Tular mengenai penkongsian seorang wanita di twitter yang menggalakkan wanita lain untuk tidak memakai tudung. Pengguna Twitter, dengan nama Diandujor mengatakan lagi dirinya terdahulu seorang wanita yang memakai tudung, tetapi membuat keputusan untuk membuka tudung kerana inginkan kebebasan.

Dalam pada masa yang sama, dia juga mengalu-alukan sesiapa untuk yang ingin memberikan pandangan dan pengalaman tentang Dehijabing (membuka tudung) menerusi DM di twitternya.

Perlulah diketahui, bahawa adalah wajib bagi setiap wanita Muslim, menuruti perintah Allah unutk memakai tudung yang telah sebahagian daripada tuntutan agama.

namun, pada pandangannya, jika orang menggalakkan orang lain untuk memakai tudung, dia juga ingin menggalakkan orang membuka tudung. Dalam bebenangnya juga dia meluahkan perasaan daripada wanita lain yang rasa terbeban untuk bertudung.

Dalam bebenangnya, netizen mula menyerang bebenang wanita ini kerana dilihat sengaja menggalakkan wanita lain untuk tidak memakai tudung. Ada warganet yang berpendapat, wanita ini bersikap angkuh apabila tidak mengendahkan nasihat yang menyuruhnya berhenti mempengaruhi orang lain untuk menanggalkan tudung.

The post Seorang Wanita Galak Wanita Melayu Membuka Tudung (Dehijabing) Jadi Perhatian Warganet appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Seorang Wanita Galak Wanita Melayu Membuka Tudung (Dehijabing) Jadi Perhatian Warganet kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Seorang Wanita Galak Wanita Melayu Membuka Tudung (Dehijabing) Jadi Perhatian Warganet

Postingan terkait: