Jurutera Saman Majikannya RM7.33 Juta Kerana Kentut

Jurutera Saman Majikannya RM7.33 Juta Kerana Kentut - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jurutera Saman Majikannya RM7.33 Juta Kerana Kentut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Pernahkah anda terfikir bahawa kentut menjadi satu perbicaraan di mahkhamah? Kalau didengari memang suatu yang sangat lucu tetapi tidak untuk lelaki ini. Dia merasa dirinya sedang didera dengan kentut majikannya kerana majikannya kentut berkali-kali di depannya.

Seorang Jurutera yang mendakwa bekas majikannya kerap kentut ke arah dirinya telah bertindak memfailkan saman sebanyak AS$1.8 juta (RM 7.33 Juta). David Hingst yang berasal dari Melbourne itu mendakwa bahawa bekas majikannya itu telah menderanya dengan kentut ke arahnya sewaktu dia masih bertugas di sebuah syarikat kejuruteraan yang berlaku sekitar 2008 dan 2009.

Biarpun kes itu telah dibicarakan dan digugurkan oleh pihak mahkamah pada tahun lalu, Hingst sekali lagi membuat rayuan untuk menuntut bela ke atas penderitaan yang dilaluinya.

Menurut Hingst, bekas majikannya itu akan mengangkat punggungnya lalu kentut ke arahnya di mana ianya telah menyebabkan Hingst mengalami tekanan perasaan, rasa gemuruh serta beberapa kecederaan akibat daripada perbuatan lelaki itu.

“Semasa saya duduk dan menghadapkan muka saya ke dinding, dia akan masuk ke dalam bilik saya yang kecil serta tiada tingkap itu.

“Dia akan kentut di belakang saya dan terus keluar dari bilik tersebut. Sebanyak lima atau enam kali dia akan buat perkara yang sama dalam sehari.”

kata Hingst

Menurut Hingst, dia mendakwa bahawa dia tidak mendapat perbicaraan yang adil dan tertekan dengan Hakim mahkamah Rita Zammit ketika dia disoal serta merasakan bahawa hakim itu berat sebelah. Hingst turut mendakwa bahawa bekas majikannya itu pernah membuat beberapa ugutan terhadapnya melalui perbualan telefon.

Dalam perbicaraan itu, Hingst telah menuntut AS$ 1.8 juta (RM7.33 juta) terhadap bekas majikannya. Perbicaraan kes itu akan bersambung lagi pada jumaat ini. Sekian petikkan dari laman www.nzherald.co.nz.

The post Jurutera Saman Majikannya RM7.33 Juta Kerana Kentut appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Jurutera Saman Majikannya RM7.33 Juta Kerana Kentut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jurutera Saman Majikannya RM7.33 Juta Kerana Kentut

Postingan terkait: