8 Artis ditangkap pesta dadah termasuk pelawak wanita

8 Artis ditangkap pesta dadah termasuk pelawak wanita - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 8 Artis ditangkap pesta dadah termasuk pelawak wanita, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


8 Artis ditangkap pesta dadah termasuk pelawak wanita|Lapan artis termasuk pelawak popular Indonesia, Pretty Asmara ditahan polis ketika sedang berpesta dadah di sebuah bilik Karaoke di sebuah hotel di sini kelmarin.

Ketua Bahagian Hubungan Masyarakat Polis Daerah Metro Jaya, Argo Yuwono berkata, semua artis ditahan kerana menyertai pesta dadah anjuran mereka.

Katanya, polis menyerbu bilik dan karaoke di hotel itu pada tengah malam kelmarin ketika kesemua artis berkenaan sedang berkumpul.

Dalam serbuan itu, polis menemui 0.9 gram dadah jenis syabu dan alat menghisapnya di dalam sebuah bilik hotel.

Polis kemudian menyerbu bilik karaoke tempat semua artis itu berkumpul dan merampas 1.12 gram syabu, 23 pil ekstasi dan 25 pil dadah jenis H5.

Kata Argo, mereka ditahan untuk siasatan lanjut dan polis juga sedang mengesan seorang lagi suspek yang dipercayai menjadi pengedar dadah kepada artis itu.

Menurutnya, polis turut merampas wang tunai berjumlah Rp25 juta (RM7,500), dipercayai hasil kutipan pesta dadah berkenaan. – Bernama


Sekianlah artikel 8 Artis ditangkap pesta dadah termasuk pelawak wanita kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 8 Artis ditangkap pesta dadah termasuk pelawak wanita

Postingan terkait: