‘Aliff Sayang Abah’- Netizen Sebak Lihat Dato Aliff Syukri Layan ‘Anak Syurga’

‘Aliff Sayang Abah’- Netizen Sebak Lihat Dato Aliff Syukri Layan ‘Anak Syurga’ - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Aliff Sayang Abah’- Netizen Sebak Lihat Dato Aliff Syukri Layan ‘Anak Syurga’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Baru sahaja balik dari bercuti di luar negara , dah Dato Aliff buat follower dia menangis sama melihat video terbaru bersama anak angkatnya Aliff juga nama diberi .

Rata-rata follower Dato Aliff meluahkan rasa sebak dan sedih melihat ketulusan dua orang Aliff ini .
Yang seorang Dato Aliff yang seorang anak kecil Aliff .

Aksi mereka berdurasi hampir seminit itu mampu menggugurkan airmata anak jantan . Uwaaaaa .

Part ‘aliff sayang abah , aliff sayang abah’ dengan muka yang dah nak menangis , ya Allah betapa besarnya kasih sayang mereka sekeluarga pada Aliff .

Rata-rata followers Dato Aliff juga mendoakan kesejahteraan Dato Aliff agar diberikan kekuatan dan semangat untuk terus menjaga anak angkatnya itu .

Untuk pengetahun , Aliff bakal menjadi anak angkat kepada keluarga Dato Aliff yang diambil dari jabatan kebajikan masyarakat . Dan baru-baru ini Dato ke overseas tak dapat membawa anaknya itu sekali kerana syarat JKM tidak boleh bawa anak angkat ke luar negara selama 2 tahun .

sumber : IG aliffsyukriterlajaklaris


Sekianlah artikel ‘Aliff Sayang Abah’- Netizen Sebak Lihat Dato Aliff Syukri Layan ‘Anak Syurga’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Aliff Sayang Abah’- Netizen Sebak Lihat Dato Aliff Syukri Layan ‘Anak Syurga’

Postingan terkait: