Mak Nyah Dipaksa Menjerit Sehingga Keluar Suara Jantan

Mak Nyah Dipaksa Menjerit Sehingga Keluar Suara Jantan - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mak Nyah Dipaksa Menjerit Sehingga Keluar Suara Jantan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Pegawai Polis dari Utara Aceh telah berjaya menahan dan memaksa beberapa kumpulan Mak Nyah berlari sambil menjerit sehingga suara jantan mereka keluar. Kejadian ini berlaku di negara Aceh Indonesia. Hasil dari serbuan itu, pihak polis berjaya menahan sebanyak 12 orang pondan atau mak nyah dan terus menyerbu kawasan berkenaan selepas mendapat aduan dari orang awam.

Ujar Polis tersebut, pihak mereka juga telah mengunting serta mencukur rambut sekumpulan pondan itu sehingga pendek dan memaksa mereka mangenakan pakaian lelaki sebelum mengarahkan mereka berlari.

pihak polis juga menyuruh mereka menukar pakaian menjadi seperti seorang lelaki dan menjadi kepada lumrah asal seperti sediakala.Bukannya lelaki bertopengkan wanita.

Pada masa yang sama juga, kami telah mengarahkan mereka berlari dalam pusingan dalam keadaan yang menjerit sehingga suara jantan mereka keluar,ujar Ahmad lagi.

 

Operasi serbuan tersebut diadakan adalah untuk membasmi pengaruh golongan LGBT yang semakin menjadi-jadi di negara yang pesat membangun itu.

Semua pondan-pondan itu telah berjaya di tahan dan akan dihantar ke balai polis untuk diberikan kaunseling dan taklimat yang sewajarnya.

Bak kata pepatah ‘Sepandai-pandai tupai melompat,akhirnya jatuh ketanah juga.’ Perbuatan yang membelakangkan agama dan menentang ciptaan Allah sudah pasti akan mendapat akibatnya. Cuma cepat atau lambat sahaja jaraknya.

Sumber: Terengganutimes.com

The post Mak Nyah Dipaksa Menjerit Sehingga Keluar Suara Jantan appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Mak Nyah Dipaksa Menjerit Sehingga Keluar Suara Jantan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mak Nyah Dipaksa Menjerit Sehingga Keluar Suara Jantan

Postingan terkait: