Turunkan Kolestrol Dengan Air Rendaman Kacang Bendi

Turunkan Kolestrol Dengan Air Rendaman Kacang Bendi - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Turunkan Kolestrol Dengan Air Rendaman Kacang Bendi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Jika anda mempunyai kadar kolesterol yang tinggi, sebaiknya anda mulalah menjaga dan mengatur pola pemakanan yang masuk ke dalam tubuh. Terapkan pola hidup sihat dan cubakan ikhtiar petua di bawah ini yang tidak langsung melibatkan bahan kimia kerana organik, hanya kacang bendi.

Menurut perkongsian asal suami Erika Khoriawati, yang mengalami masalah kolestrol tinggi setelah mengamalkan air ni, kolestrolnya menurun.

Cara penyediaannya:

1. Kacang bendi 10 – 15 biji dibasuh dan dipotong.
2. Air masak 1 liter.
3. Masukkan bendi yang telah dipotong ke dalam air.
4. Simpan di dalam peti sejuk.
5. Minum selalu.
6. Bila air telah habis, boleh ditambah air semula hingga penuh. Air boleh ditambah sehingga 3 kali sahaja.
7. Jangan bimbang jika airnya jadi makin likat. Rasanya akan jadi makin sedap diminum segar.
Cubalah.

Semoga bermanfaat.

Sumber: Erika Khoriawati

The post Turunkan Kolestrol Dengan Air Rendaman Kacang Bendi appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Turunkan Kolestrol Dengan Air Rendaman Kacang Bendi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Turunkan Kolestrol Dengan Air Rendaman Kacang Bendi

Postingan terkait: