Mayat DIHALAU Dari Kubur Kerana TAK BAYAR SEWA. Apa Jd Selepas Tu Lebih MENGEJUTKAN !!!

Mayat DIHALAU Dari Kubur Kerana TAK BAYAR SEWA. Apa Jd Selepas Tu Lebih MENGEJUTKAN !!! - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mayat DIHALAU Dari Kubur Kerana TAK BAYAR SEWA. Apa Jd Selepas Tu Lebih MENGEJUTKAN !!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Sekadar Gambar Hiasan.

Bagi bandar-bandar besar, pengebumian ibarat menyewa sebuah tanah, yang setiap tahun harus dilakukan pembayaran. Jika tidak dibayar, maka mayat yang ada di dalamnya boleh dipindahkan bahkan dibuang begitu sahaja di tempat sampah.

Perkara inilah yang terjadi Guatemala, telat membayar yuran perkuburan, maka mayat yang bersangkutan dibuang begitu saja. Tanah perkuburan di negara tersebut memang cukup mahal, sehingga tidak jarang mayat di sana bagaikan berada di “rumah susun.”

Bayangkan saja, untuk satu meter tanah kubur, ada lebih dari empat mayat disusun ke atas. Dan untuk itu, setiap mayat yang ada di tanah perkuburan tersebut perlu membayar yuran setiap tahun.







Sumber: Taiko Tai


Sekianlah artikel Mayat DIHALAU Dari Kubur Kerana TAK BAYAR SEWA. Apa Jd Selepas Tu Lebih MENGEJUTKAN !!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mayat DIHALAU Dari Kubur Kerana TAK BAYAR SEWA. Apa Jd Selepas Tu Lebih MENGEJUTKAN !!!

Postingan terkait: