[VIDEO] Wanita Melayu DICULIK 2 Lelaki Menaiki Alza Di Parking Hotel Regalia Residence !!!

[VIDEO] Wanita Melayu DICULIK 2 Lelaki Menaiki Alza Di Parking Hotel Regalia Residence !!! - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] Wanita Melayu DICULIK 2 Lelaki Menaiki Alza Di Parking Hotel Regalia Residence !!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Video penculikan seorang wanita melalui CCTV menjadi tular di media sosial hari ini. Wanita itu dipercayai diculik oleh 2 orang lelaki yang tidak dikenali selepas wanita tersebut dalam perjalanan ke keretanya selepas ingin pulang dari kerja.

Menurut individu yang menggunakan akaun facebook Adrian Ismail yang merupakan rakan kepada majikan mangsa Kejadian itu berlaku di ruang parking kereta hotel Regalia Residence di jalan Sultan Ismail.

Berdasarkan video cctv ruang letak kereta itu, mangsa yang sedang berjalan untuk ke keretanya dengan seorang lelaki di hampiri oleh seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta Alza putih yang di letakkan di belakang kereta mangsa.

Suspek dilihat mengajak mangsa ke keretanya, setelah pintu belakang dibuka suspek ingin menolak mangsa ke dalam kereta tetapi mangsa sempat melarikan diri. Walaupun begitu, mangsa berjaya ditangkap oleh seorang suspek dan membawanya ke dalam kereta.

Beberapa barang kepunyaan mangsa yang terjatuh dijalan juga dilihat dikutip oleh seorang lelaki yang merupakan salah seorang daripada kumpulan tersebut. Mangsa masih lagi belum dijumpai.

Video:-


Sumber:- Adrian Ismail 


Sekianlah artikel [VIDEO] Wanita Melayu DICULIK 2 Lelaki Menaiki Alza Di Parking Hotel Regalia Residence !!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] Wanita Melayu DICULIK 2 Lelaki Menaiki Alza Di Parking Hotel Regalia Residence !!!

Postingan terkait: