(VIDEO) Ayah Baru Meninggal, Ibu Lari & Tinggalkan 4 Orang Anak Masih Kecil TERBIAR !!!

(VIDEO) Ayah Baru Meninggal, Ibu Lari & Tinggalkan 4 Orang Anak Masih Kecil TERBIAR !!! - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (VIDEO) Ayah Baru Meninggal, Ibu Lari & Tinggalkan 4 Orang Anak Masih Kecil TERBIAR !!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Luluh hati melihat perjuangan seorang kanak kanak lelaki berusia 10 tahun yang terpaksa berhenti sekolah semata-mata untuk menjaga tiga adiknya yang masing–masing berumur tujuh tahun,dua setengah tahun dan 5 bulan.

Ketika dikunjungi pemberita di rumahnya Desa Wargaluyu jawa barat,si adik menangis ketakutan dengan kedatangan media ,lembut si abang memeluk dan menenangkan adik perempuannya yang berusia dua setengah tahun.

Masih di ruangan yang sama,terlihat bayi comel lelap tertidur ditilam lusuh dengan botol susu yang nampak tawar masih melekat di mulut.sesekali abangnya membetulkan selimut dibagian kaki adiknya.

Info empat beradik yatim satu rumah ini di viralkan pertama kali oleh Akaun Lambe turah,hingga menjadi liputan media indonesia.

Update Terkini : Selepas VIRAL 4 Anak Kecil Terbiar, Inilah Keadaan Terkini Buat Netizen LEGA !!!

Dimaklumkan bapa kanak-kanak berkenaan telah meninggal dunia 3 bulan lalu akibat sakit,manakala ibunya pergi meninggalkan mereka tanpa sebarang pesan.

Anak yang bayi di urus oleh abangnya yang berusia 10 tahun,anak perempuan yang berumur dua setengah tahun di urus oleh abangnya yang berumur 7 tahun.

Begitulah kehidupan mereka sehari hari,mereka selama ini diberi makan oleh jiran dan penduduk kampung yang perihatin,sekiranya pemerintah tidak mengambil langkah untuk menyelamatkan mereka,mohon sesiapa yang peduli mengambil  sebagai anak angkat,tulis akaun tersebut.

Kredit : EBerita


Sekianlah artikel (VIDEO) Ayah Baru Meninggal, Ibu Lari & Tinggalkan 4 Orang Anak Masih Kecil TERBIAR !!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (VIDEO) Ayah Baru Meninggal, Ibu Lari & Tinggalkan 4 Orang Anak Masih Kecil TERBIAR !!!

Postingan terkait: