Ikut Kemampuan Seseorang Individu, Aliff Syukri Sokong Guna Barangan Jenama Tiruan

Ikut Kemampuan Seseorang Individu, Aliff Syukri Sokong Guna Barangan Jenama Tiruan - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ikut Kemampuan Seseorang Individu, Aliff Syukri Sokong Guna Barangan Jenama Tiruan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Mengakui turut pernah memakai barang jenama tiruan ketika di awal pembabitannya sebagai ahli perniagaan, pengasas kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri menyifatkan pembelian barang berjenama tiruan tidak salah.

Menurutnya, tidak semua orang mampu untuk memakai barangan berjenama dan bagi dia tak salah untuk menggunakan barang berjenama tiruan mengikut pada kemampuan masing-masing.

Jika tidak mampu memakai barang berjenama, tapi hanya mampu memakai gred AA, tidak menjadi masalah kerana ianya bukan merompak atau mencuri, ujarnya.

Dari segi etika, penggunaan barang berjenama tiruan adalah salah. Jika ingin bergaya, tak semestinya harus menggunakan barang berjenama, berbelanjalah dengan mengukur dibadan sendiri.

Laman Instagram ini pula berkongsi gambar artis yang memakai barangan fake di Instagram. Jadi anda tahu artis atau influencer mana yang pakai barangan original, siapa yang pakai barangan tiruan.

Sumber: mStar Online

The post Ikut Kemampuan Seseorang Individu, Aliff Syukri Sokong Guna Barangan Jenama Tiruan appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Ikut Kemampuan Seseorang Individu, Aliff Syukri Sokong Guna Barangan Jenama Tiruan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ikut Kemampuan Seseorang Individu, Aliff Syukri Sokong Guna Barangan Jenama Tiruan

Postingan terkait: