Sonam Kapoor, Pelakon Wanita Terkaya Dan Paling Bergaya Di India

Sonam Kapoor, Pelakon Wanita Terkaya Dan Paling Bergaya Di India - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sonam Kapoor, Pelakon Wanita Terkaya Dan Paling Bergaya Di India, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Sonam telah mencatatkan namanya sebagai salah seorang pelakon terkaya dan paling bergaya di India. Dia menjadi pelakon yang membintangi banyak filem, menjadi duta pelbagai label mewah yang terkenal, terkenal di dunia perniagaan, dan juga di dunia fesyen.

Sonam juga termasuk dalam senarai 100 Celebrity Forbes India di tempat ke-18 dengan pendapatan kira-kira RM12.4 juta (Rs. 20.7 crore) pada tahun 2016. Kemudian pada tahun 2013, mendapat pengiktirafan yang luar biasa daripada pengkritik kerana peranannya dalam drama romantis yang berjaya secara komersial, Raanjhanaa, disebut satu prestasi terbaiknya sehingga kini.

Kejayaan ini diulangi apabila dia bermain dalam biografi sukan Bhaag Milkha Bhaag pada tahun yang sama. Sementara itu, ramai yang tidak terfikir bahawa peranan mereka dalam Aisha sangat berbeza dari watak mereka seharian.

Dalam filem itu, Sonam menjadi watak yang taksub dengan gaya hidup yang mudah, tetapi realitinya tidak sama dengan kehidupan sebenarnya. Filem Aisha rupa-rupanya menjadi salah satu usaha yang dilakukan oleh bapanya.

“Kakak saya berusia 21 tahun dan saya berusia 23 tahun. Ayah baru sahaja berpindah ke Los Angeles kerana dia menyunting 24 dan Slumdog Millionaire, jadi dia memberitahu Rhea dan saya untuk menjalankan syarikat itu.”

Kami juga berlakon atas projek pertama yang kami lakukan bersama, dan kami terpaksa mendapatkan kewangan sendiri dan membuat filem kami sendiri,” katanya. Kini, sejak sedekad lalu, Sonam telah menjaring namanya sebagai salah seorang pelakon paling terkenal di industri Bollywood. Selain berlakon, menjalani pelbagai perniagaan, serta menjadi model, dan dia berjaya.

Gunakan populariti untuk aktivisme

Di atas semua keglamoran Bollywood, Sonam juga dahagakan untuk aktivisme. Sebagai contoh, dia hadir semasa pembukaan tandas istimewa wanita pertama di stesen kereta api di Mumbai.

“Kerana saya berada dalam industri, saya rasa saya dapat menggunakan suara saya dengan berkesan.”

“Memang senang menjadi terkenal, tetapi bukan hanya untuk mendapatkan pakaian dan tas tangan percuma. Kanak-kanak perempuan mengikuti apa yang saya pakai dan apa yang saya lakukan,” katanya, memetik dari The National.

Pada awal tahun ini, ketika mempromosikan pelancaran filemnya, Padman, berkisahkan tentang seorang suami yang ingin menciptakan pembalut wanita yang bersesuaian untuk isterinya, Sonam menjadi sebahagian daripada kempen media sosial untuk meningkatkan kesedaran tentang kekurangan kebersihan yang berpatutan untuk wanita miskin.

Dia membantu menjadi perintis #Padman-Chal lenge, sebuah aktiviti yang banyak dilakukan selebriti India yang mengambil bahagian membantu menyebarkan berita itu dan menyiarkannya di Instagram. Di luar aktivisme, Sonam cenderung untuk menutup soal kehidupan peribadinya.

Malah, apabila saya mahu berkahwin, keluarga yang membocorkan berita gembira itu kepada orang ramai. “Saya sangat melindungi kehidupan peribadi saya,” katanya menerusi e-mel kepada IANS.

Seperti yang diketahui, sebelum perkahwinan, Sonam dan Anand telah bercinta selama beberapa tahun. Walaupun begitu, kedua-duanya baru sahaja terbuka tentang momen kisah cinta mereka kebelakangan ini dan menulisnya bersama-sama di media sosial.

The post Sonam Kapoor, Pelakon Wanita Terkaya Dan Paling Bergaya Di India appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Sonam Kapoor, Pelakon Wanita Terkaya Dan Paling Bergaya Di India kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sonam Kapoor, Pelakon Wanita Terkaya Dan Paling Bergaya Di India

Postingan terkait: