‘Dah Tahu Ada Kanser Masih Terkinja-Kinja Lagi, Bila Nak Taubat?’ – Netizen Kecam Elyana Hidap Kanser

‘Dah Tahu Ada Kanser Masih Terkinja-Kinja Lagi, Bila Nak Taubat?’ – Netizen Kecam Elyana Hidap Kanser - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Dah Tahu Ada Kanser Masih Terkinja-Kinja Lagi, Bila Nak Taubat?’ – Netizen Kecam Elyana Hidap Kanser, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Selepas Elyana mendedahkan bahawa dia menghidapi penyakit kanser limfoma tahap 4 dan menurutnya lagi, dia cuma ada masa kurang dari setahun lagi untuk hidup, ramai rakan-rakan artis serta peminatnya memberi kata-kata semangat kepada penyanyi itu.

Amatlah mengecewakan apabila terdapat segelintir netizen yang tidak berperasaan langsung. Malah, semberono melemparkan kata-kata bersifat negatif serta mengaibkan penyanyi tersebut.

Memetik satu portal hiburan, segelintir netizen langsung tidak sensitif dengan isu yang dihadapi malah ada juga yang sanggup mempersenda fizikal Elyana.

Berkemungkinan mahu menegur namun cara teguran sebegini tidaklah betul disaat Elyana lebih-lebih lagi memerlukan kata-kata semangat dan positif dari orang sekeliling dan bukannya dikecam.

‘Teguran’ yang dilemparkan seperti ini bersifat lebih kepada cemuhan. Elyana bagaimanapun mengulas, dia tidak melayan atau membaca komen-komen yang negatif.

Diharapkan Elyana terus kuat dan dapat mengabaikan sahaja tohmahan yang dilemparkan. Kami mendoakan yang terbaik untuk Elyana.

The post ‘Dah Tahu Ada Kanser Masih Terkinja-Kinja Lagi, Bila Nak Taubat?’ – Netizen Kecam Elyana Hidap Kanser appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel ‘Dah Tahu Ada Kanser Masih Terkinja-Kinja Lagi, Bila Nak Taubat?’ – Netizen Kecam Elyana Hidap Kanser kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Dah Tahu Ada Kanser Masih Terkinja-Kinja Lagi, Bila Nak Taubat?’ – Netizen Kecam Elyana Hidap Kanser

Postingan terkait: