Mira Filzah Rujuk Balik Dengan Zizan Razak?

Mira Filzah Rujuk Balik Dengan Zizan Razak? - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mira Filzah Rujuk Balik Dengan Zizan Razak?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Muncul gosip baru-baru ini, katanya Mira Filzah telah bertemu dengan bekas kekasihnya Zizan Razak atau tidak pasti siapakah gerangannya.

Jelasnya, pertemuan itu hanyalah kerana ingin lebih mengenali jejaka itu.

“Pertemuan itu lebih kepada perbincangan. Saya lakukan perkara itu atas nasihat ibu yang mahu saya mengenali lebih mendalam lelaki yang cuba mendekati. Zizan adalah selebriti jagi saya perlu tahu siapa dirinya”

“Lagipun, ibu mengambil berat dengan siapa saya berkawan dan mahu saya sentiasa berhati-hati dan jangan terlalu terburu-buru membina sesuatu perhubungan,” jelasnya.

Namun,tidak silap dulu ibu Zizan pernah memaklumkan dirinya berkenaan dengan Mira yang bersifat kesopannya.

Mira juga menafikan hubungan istimewa dengan jejaka itu tetapi mengakui beliau bertemu dengan bekas kekasih Zizan.

Sumber: Berita Harian Online

The post Mira Filzah Rujuk Balik Dengan Zizan Razak? appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Mira Filzah Rujuk Balik Dengan Zizan Razak? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mira Filzah Rujuk Balik Dengan Zizan Razak?

Postingan terkait: