Fattah Amin Hadiahkan Peugeot 408 e-THP Buat Ibu Bapa

Fattah Amin Hadiahkan Peugeot 408 e-THP Buat Ibu Bapa - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fattah Amin Hadiahkan Peugeot 408 e-THP Buat Ibu Bapa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Bak kata orang ramai, selagi ibu bapa masih ada, berbaktilah sebaiknya. Contoh anak yang baik adalah Fattah Amin. Pada Mei lalu, Fattah Amin telah merangkul trofi Bintang Paling Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) 3.0.

Nak dijadikan cerita, pelakon lelaki ini baru saja menerima hadiah kereta Peugeot 408 e-THP sebagai kerana berjaya merangkul trofi Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) 3.0.

Sempena dengan kejayaan tersebut juga, Fattah menjelaskan bahawa kereta berkenaan yang dimenangi hasil sokongan setia peminat akan diberikan kepada ibu bapanya.

“Tanpa sokongan ramai, saya tidak mungkin berada di sini, malah selain keluarga, peminat antara tonggak yang menguatkan semangat saya untuk terus memberikan yang terbaik,” jelasnya kepada BH Online.

Perjalanan seni masih jauh buat Fattah dan pastinya hari mendatang akan lebih mencabar buat pelakon lelaki ini.

Semoga Fattah akan terus menyinari dunia hiburan tanah air dan mampu mengekalkan sikap yang baik dan seorang selebriti yang berdisiplin.

Sumber: Rotikaya.com , BH Online

The post Fattah Amin Hadiahkan Peugeot 408 e-THP Buat Ibu Bapa appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Fattah Amin Hadiahkan Peugeot 408 e-THP Buat Ibu Bapa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fattah Amin Hadiahkan Peugeot 408 e-THP Buat Ibu Bapa

Postingan terkait: