Rahsia Bagaimana Fattah Amin Tawan Hati Fazura Yang Degil

Rahsia Bagaimana Fattah Amin Tawan Hati Fazura Yang Degil - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rahsia Bagaimana Fattah Amin Tawan Hati Fazura Yang Degil, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Fazura berkata dia tidak tahu bagaimana hatinya boleh terbuka apabila bertemu Fattah dan mengakui dia seorang wanita degil dan tidak berfikir untuk berkahwin dalam masa terdekat.

Ini memandangkan dirinya seorang wanita berkarier dan fokusnya tertumpu pada karier seni sahaja.

“Saya memang seorang wanita yang sangat degil dan tidak pernah terfikir untuk berkahwin dalam masa terdekat.

“Tapi apabila bertemu dengan Fattah dan mengenali dia, hati saya terbuka. Saya nampak masa depan dengan dia. Dia melamar dan saya menerima,” kata Fazura.

Mereka telah bernikah sebelum berangkat menunaikan umrah di Makkah pada 15 November lalu. Difahamkan lagi, majlis resepsi akan diadakan pada tahun depan.

The post Rahsia Bagaimana Fattah Amin Tawan Hati Fazura Yang Degil appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Rahsia Bagaimana Fattah Amin Tawan Hati Fazura Yang Degil kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rahsia Bagaimana Fattah Amin Tawan Hati Fazura Yang Degil

Postingan terkait: