Lelaki Malaysia Berumur 40 Tahun Dambaan Wanita Selatan Thailand

Lelaki Malaysia Berumur 40 Tahun Dambaan Wanita Selatan Thailand - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Malaysia Berumur 40 Tahun Dambaan Wanita Selatan Thailand, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Bukan semua wanita yang suka dengan lelaki yang lebih berusia untuk dibuat suami, namun jangan terkejut jika purata wanita yang meminati lelaki lebih tua itu lebih banyak berbanding lelaki muda.

Antara teori-teori lelaki selepas berumur 40 tahun ini terlalu banyak, antaranya ialah ketika lelaki berumur 40 tahun maka dia sudah berada dikemuncak kerjaya. Pendapatan yang stabil. Kewangan yang mantap dan kukuh. Dan mungkin itu adalah antara faktor mengaa mereka lebih diminati.

Selain itu, lelaki berumur yang berumur 40 tahun ke atas mempunyai emosi yang paling stabil.Kini mereka bukan jenis pemarah.Sebaliknya seorang pemaaf dan amat memahami perasaan orang lain.Dengan ketenangan emosi maka lelaki yang berumur 40 tahun akan lebih matang dan disukai ramai.

Ada lelaki yang sudah mencecah umur 40 tahun akan menjaga penampilan diri,imej dan kesihatan pada tahap optimum.Mereka menjaga pemakanan supaya kekal cergas.Bukan itu sahaja boleh melaram dengan gaya pakaian yang terkini.Personaliti hebat ini membentuk karisma yang unggul sehingga mencairkan iman wanita muda melihat mereka.

Jika dilihat pada permasalahan kini, ramai isteri-isteri mengadu dipejabat kaunseling bahawa suaminya diganggu wanita muda. Bukan di Malaysia sahaja yang mengalami masalah tersebut, malah juga di Thailand!

Suami orang dan berumur lebih 40 tahun menjadi idaman kebanyakan wanita Muslim di selatan Thailand, khususnya yang mempunyai kewangan stabil.

Exco hal-ehwal Islam Perlis berkata wanita Thailand sanggup berpoligami dengan lelaki Malaysia yang memiliki harta termasuk wang simpanan, kediaman dan kenderaan.

Wanita Islam Thailand kurang tertarik dengan golongan lelaki muda di Malaysia kerana mereka masih baru membina kehidupan, selain tidak mempunyai aset tetap.

Maklumatnya itu itu berdasarkan pengalamannya menemubual lelaki Malaysia yang mendaftarkan perkahwinan dan berpoligami di Perlis, kata Khairi lagi.

Lokasi-lokasi bernikah dengan gadis sempadan Thailand yang popular di kalangan lelaki Malaysia termasuklah masjid-masjid sekitar Songkhla, Narathiwat, Pattani dan Sadao.

Sumber: Himpunanceritalawak.com

The post Lelaki Malaysia Berumur 40 Tahun Dambaan Wanita Selatan Thailand appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Lelaki Malaysia Berumur 40 Tahun Dambaan Wanita Selatan Thailand kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Malaysia Berumur 40 Tahun Dambaan Wanita Selatan Thailand

Postingan terkait: