Akatsuki menggunakan jurus Larangan !

Akatsuki menggunakan jurus Larangan ! - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Akatsuki menggunakan jurus Larangan !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta fakta aneh, Artikel fakta fakta member bts, Artikel fakta fakta naruto, Artikel fakta freeport, Artikel fakta golongan darah, Artikel fakta golongan darah ab, Artikel fakta gong yoo, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Akatsuki terdiri daripada beberapa Ninja penjenayah S-RANK dari seluruh Negara Lima Shinobi. Sekiranya anda melihatnya, anda boleh mencari beberapa tingkat kage shinobi di kalangan mereka. 


Oleh itu, adalah jelas bahawa terdapat beberapa ahli organisasi ini yang boleh menggunakan Jutsu Terlarang. Seperti yang anda ketahui, Jutsu Terlarang adalah teknik yang telah dilarang daripada digunakan. Mereka biasanya sangat berbahaya, itulah sebabnya mereka diharamkan pada mulanya.

Uchiha Obito




Uchiha Obito menjadi ketua Akatsuki sejak sekian lama. Dia sendiri sangat kuat, dan memiliki kedua-dua Sharingan, dan Rinnegan juga. Apabila anda melihat seorang Shinobi kuat seperti Obito, agak jelas bahawa dia boleh menggunakan teknik tersebut. 

Di minda admin, dia adalah pengguna Izanagi. Dia menggunakannya untuk mengalahkan Konan, seperti yang kita tahu. Izanagi adalah kinjutsu bagi puak Uchiha. Izanagi mungkin tidak seberapa mana Kinjutsu yang boleh digunakan oleh Obito.

Deidara




Deidara adalah pengguna lain Jutsu Larangan. Dai pernah menjadi ahli Iwagakure. Dia juga pengikut Onoki. Walau bagaimanapun, idea-ideanya berbeza dari yang lain. Dia mencuri Ijagakure Kinjutsu, dan membuat lari untuknya. Kemudian Deidara direkrut oleh Akatsuki. Kinjutsu ini berkaitan dengan keupayaannya untuk membuat bahan peledak keluar dengan tanah liat.

Kakuzu




Kes Kakuzu hampir sama dengan Deidara. Dia juga pernah menjadi seorang shinobi yang setia. Kakuzu adalah milik kampung yang dikenali sebagai Takigakure. Dia pernah dihantar ke misi untuk membunuh Hashirama Senju, sekitar usia 12 tahun! 

Dia sebenarnya bertarung dengan HASYIRAMA dan dia terselamat, dan ini sebelum dia bertukar menjadi kekal abadi. Selepas pulang, dia membunuh ketua-ketua kampung, dan mencuri Jutsu Terlarang yang dipanggil Kegerunan Dendam Bumi.

Orochimaru




Orochimaru pernah menjadi sebahagian daripada Akatsuki. Dia adalah salah satu yang paling kuat semasa dia dalam sana. Tidak hairanlah bahawa Orochimaru adalah seorang genius. Dia telah menciptakan, dan belajar beribu ribu Jutsu. Tidak hairanlah bahawa sebahagian daripada mereka adalah Jutsu Terlarang yang sangat terkenal. Malah, dia adalah pengguna Edo Tensei juga, yang digambarkan sebagai salah satu Jutsu Terlarang yang paling berkuasa.

Nagato Uzumaki




Nagato Uzumaki adalah pemegang mata Rinnegan. Sebagai anggota Akatsuki yang paling berkuasa, beliau juga mempunyai akses kepada beberapa Jutsu Terlarang. Oleh kerana dia mempunyai Rinnegan, dia boleh memanggil Gedou Mazou, dan menggunakan teknik Rinne Tensei. Teknik ini mungkin merupakan Jutsu Terlarang yang paling berbahaya, kerana ia boleh membawa sesiapa kembali hidup! Nagato menggunakannya ketika di Konoha.

Uchiha Itachi




Uchiha Itachi menyertai Akatsuki selepas menjalankan misinya untuk membunuh seluruh puaknya. Oleh kerana dia sangat berkuasa, dia dengan mudah menjadi salah satu daripada mereka yang berada di peringkat tertinggi. Itachi juga tidak asing dengan teknik terlarang. Semasa bertarung dengan Kabuto, Uchiha Itachi menggunakan Jutsu yang dikenali sebagai Izanami. Izanami adalah bahagian balas bagi jurus Izanagi, dan oleh itu, ia adalah Kinjutsu.


Ia mungkin kerana dia mempunyai pengetahuan tentang Izanami, dia juga boleh menggunakan Izanagi. Tetapi, ini tidak pernah disahkan. Walau bagaimanapun, beliau tetap menjadi pengguna Izanami yang terkini.

Hidan




Hidan bukan pengguna Kinjutsu mengikut Data Naruto. Tetapi, bagi admin, ia adalah pelik dari biasa. Hidan mencapai Keabadian melalui eksperimen nya. Walaupun itu mungkin bukan Ninjutsu, tekniknya, ialah Darah Menguasai Kematian.


Ia pastinya melanggar undang-undang Alam dan Jutsu, dan kerananya harus dikelaskan sebagai Kinjutsu juga. Bagaimanapun, ini adalah pemikiran admin sendiri. Bagi admin, Hidan pastinya merupakan pengguna Jutsu Terlarang.

Itu sahaja.. 


Sekianlah artikel Akatsuki menggunakan jurus Larangan ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Akatsuki menggunakan jurus Larangan !

Postingan terkait: