Penjahat terkenal di dalam Naruto

Penjahat terkenal di dalam Naruto - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penjahat terkenal di dalam Naruto, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta fakta aneh, Artikel fakta fakta member bts, Artikel fakta fakta naruto, Artikel fakta freeport, Artikel fakta golongan darah, Artikel fakta golongan darah ab, Artikel fakta gong yoo, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Dalam Naruto, kita telah menyaksikan beberapa jenayah yang paling sukar dipercayai. Penjenayah yang telah melakukan jenayah ini sebenarnya disukai oleh peminat. 

Walau bagaimanapun, kebanyakan penjenayah ini telah dihukum diakhir dalam siri ini untuk memanjangkan siri di dalam Naruto. Jadi, hari ini admin telah membuat senarai penjenayah yang paling terkenal di Naruto.

Hidan




Kami bermula dengan Hidan dari Yugakure. Dia seorang ninja S-rank yang menghilang. Dia adalah pengikut Lord Jashin. Hidan menyembelih setiap jirannya sebelum meninggalkan kampung. Menurut Jashinisme, pembunuhan dan kemusnahan sangat diperlukan. Jadi, Hidan mula membunuh ramai orang. Kemudian, beliau menyertai Akatsuki. Gilerr !!

Sasori




Sasori sebenarnya seorang pahlawan perang Sunagakure dalam perang ninja yang kedua. Walau bagaimanapun, selepas perang berakhir, Sasori berpaling tadah dari kampung itu. Sasori mempunyai tabiat membuat boneka sebelum dia membunuh Kazekage Ketiga dan menjadikannya boneka.

Kinkaku dan Ginkaku




Mereka juga dikenali sebagai adik beradik Emas dan Perak. Kedua-duanya berasal dari Kumogakure. Mereka adalah saudara jauh dari Sage Sixth Path. Mereka juga cuba menangkap raksasa sembilan ekor, Kyuubi. Tetapi, Kurama menelan mereka. Mereka selamat selepas makan daging binatang ekor itu. Mereka juga bertanggungjawab atas pembunuhan dua orang kage. Pertama ialah Tobirama Senju dan yang lain adalah Raikage Kedua.

Itachi Uchiha



Itachi adalah ninja kelas S yang hilang dari kampung Konoha. Dia bertanggungjawab menyembelih puaknya sendiri. Dia terpaksa melakukannya. Tetapi, ia tidak mengubah hakikat bahawa dia bertanggungjawab atas kematian ratusan orang puak Uchiha.

Kakuzu



Kakuzu adalah penjahat Takigakure. Dia dianggap sangat berbakat. Kakuzu dihantar ke pertempuran Hashirama Senju oleh para ketua kampungnya. Tetapi, dia dikalahkan oleh Hokage Pertama. Setelah kembali dari kampung, Kakuzu membunuh para ketua kampungnya dan mengambil beberapa skrol terlarang yang sangat berharga.

Orochimaru




Tidak dinafikan, dia adalah salah seorang penjenayah paling terkenal dalam siri Naruto. Orochimaru adalah ahli Sannin legenda. Kehendaknya yang mementingkan dirinya terbukti menjadi masalah bagi penduduk kampung. Orochimaru bertanggungjawab atas kematian ramai orang. Kebanyakan mereka mati kerana percubaannya. Dia juga bertanggungjawab membunuh Hokage Ketiga, Sarutobi.

Kabuto Yakushi




Kabuto pernah menjadi orang kanan Orochimaru. Pada masa ini, dia adalah pemilik rumah anak yatim di Konoha. Kabuto menjadi salah satu penjahat yang paling ditakuti kerana sumbangannya dalam perang ninja keempat yang hebat. Dia membuat jutsu Seruan jauh lebih baik dan jurus Seruan beberapa shinobi berkuasa yang paling kuat sepanjang masa.

Obito Uchiha




Obito boleh dikatakan salah satu penjenayah yang paling teruk sepanjang masa. Dia menjadi tokoh penting dalam kebanyakan tragedi yang berlaku dalam siri ini. Dia bertanggungjawab atas kematian Minato dan Kushina. Selain itu, beliau memulakan perang ninja keempat yang hebat. Obito membunuh tujuh daripada sembilan jinchūriki hadir dalam siri ini. Dia juga bertanggungjawab untuk memanipulasi Mizukage keempat.

Kisame Hoshigaki




Kisame pada asalnya adalah orang yang sangat setia. Dia akan pergi ke mana-mana peringkat untuk menyelesaikan misinya dan melindungi kampungnya. Setelah mempelajari kebenaran tentang Fuguki, Kisame membunuh dia dan mengambil Samehada. Dia menjadi nin yang hilang. Kisame bertindak balas terhadap banyak pembunuh termasuk pembunuhan seorang daimyo dari negara lain.

Sasuke Uchiha



Watak terakhir dalam senarai ialah Uchiha Sasuke. Malah dia diampuni kerana kejahatannya, dia masih menjadi salah seorang penjenayah paling terkenal dalam siri ini. 

Sasuke bermula dengan membunuh Danzo Shimura, yang bertindak sebagai Hokage pada masa itu. Kemudian, dia melancarkan serangan ke Tanah Besi. Dia berperang melawan Gokage pada masa yang berlainan. Dia sangat berkeinginan menghancurkan Konoha. Dia juga cuba membunuh semua Kage sekarang. Sasuke juga berperang melawan Naruto dan cuba membunuhnya juga.

Itu sahaja senarai watak penjahat dan juga kisah darinya. Jika anda ada penambahbaikan dan komen, dipersilakan. . .







Sekianlah artikel Penjahat terkenal di dalam Naruto kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penjahat terkenal di dalam Naruto

Postingan terkait: