Watak Naruto yang berpotensi akan sertai Akatsuki

Watak Naruto yang berpotensi akan sertai Akatsuki - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Watak Naruto yang berpotensi akan sertai Akatsuki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta fakta aneh, Artikel fakta fakta member bts, Artikel fakta fakta naruto, Artikel fakta freeport, Artikel fakta golongan darah, Artikel fakta golongan darah ab, Artikel fakta gong yoo, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Akatsuki adalah organisasi penjenayah S-Rank yang mempunyai beberapa matlamat yang berbeza bersama pemimpin mereka. Mereka hanya mempunyai Shinobi kuat dalam barisan kumpulan mereka. Tetapi terdapat banyak juga penjenayah lain yang cukup layak untuk menjadi sebahagian daripada organisasi ini. Antaranya ialah :

Zabuza Momochi



Zabuza Momochi pernah menjadi sebahagian daripada ANBU Kirigakure. Dia sangat kuat, dan dikenali sebagai Demon. Zabuza juga merupakan ahli dari tujuh pedang kabus. Dia seorang pembunuh yang sangat mahir dan admin fikir dia boleh menjadi yang sempurna untuk Akatsuki, kerana Juzo Biwa adalah Shinobi yang sama.


Zabuza cukup kuat untuk melawan Kakashi Hatake, dan memberinya masa yang sangat sukar. Admin fikir ia sedikit kecewa kerana dia muncul begitu awal dalam siri ini, kerana dia sangat kuat, dan mempunyai potensi yang jauh lebih besar dari yang kita fikir dia boleh lakukan.

Hanzo



Hanzo adalah Pemimpin Amegakure. Dia mahukan perdamaian dunia, seperti Akatsuki Yahiko. Dia juga pernah mahu mereka berjaya juga, tetapi kecurigaan mereka menggulingkannya menyebabkan ia melawan Akatsuki.

Terdapat sedikit Shinobi mampu mengalahkannya. Dia lebih berkemampuan untuk menyertai Akatsuki. Dia memiliki kemahiran yang jauh lebih tinggi daripada gabungan Sannin legenda. Sudah tentu dia akan menjadi salah seorang anggota Akatsuki terkuat jika dia menyertai mereka.

Kabuto Yakushi



Kabuto Yakushi adalah orang bawahan Orochimaru. Dia juga seorang mata-mata untuk Akatsuki sekali. Kabuto adalah sama kuat dengan Kakashi semasa bahagian 1, menurut Orochimaru. Beliau menjadi jauh lebih kuat selepas beberapa waktu, kerana dia menyerap setiap kuasa yang dapat ditemuinya.


Kabuto menjadi cukup kuat untuk melawan Itachi dan Sasuke sekaligus. Dia cuba untuk menggunakan Akatsuki, tetapi kuasa beliau lebih tinggi daripada kebanyakan anggotanya, menjadikannya sesuai untuk organisasi.

Kimimaro



Kimimaro adalah yang terakhir diketahui bertahan dalam puak Kaguya. Dia memiliki Kekkei Genkai dari Shikotsumyaku, yang membolehkannya memanipulasi struktur rangkanya dan bahkan mengubah ketumpatan tulangnya. Dia boleh membuat mereka keras seperti keluli. Orochimaru sebenarnya lebih suka Kekkei Genkai daripada Sharingan Sasuke, jika dia tidak sakit.


Kimimaro sangat kuat. Cukup mampu untuk melawan Lee dan Gaara sekaligus, dan membantah terhadap Naruto Uzumaki semasa Bahagian 1. Sekiranya dia tidak sakit, admin fikir dia akan menjadi tambahan hebat kepada orang-orang seperti Akatsuki, kerana dia sangat kuat.

Uchiha Madara



Uchiha Madara adalah penjahat terkuat siri ini, selepas Kaguya. Saya fikir tiada keraguan bahawa dia lebih kuat daripada keseluruhan Akatsuki. Madara meminta Obito untuk menggunakan Akatsuki sebaik sahaja dia mati, dan dia juga menanam Rinnegan di Nagato.


Dia secara tidak langsung mengetuai Akatsuki, tetapi jika dia membawa mereka secara langsung, mereka akan menjadi kekuatan yang terlalu kuat untuk ditangani.


Sekianlah artikel Watak Naruto yang berpotensi akan sertai Akatsuki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Watak Naruto yang berpotensi akan sertai Akatsuki

Postingan terkait: