Karakter Naruto yang Kreatif dengan Teknik dan Jutsu dimilikinya

Karakter Naruto yang Kreatif dengan Teknik dan Jutsu dimilikinya - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Karakter Naruto yang Kreatif dengan Teknik dan Jutsu dimilikinya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta fakta aneh, Artikel fakta fakta member bts, Artikel fakta fakta naruto, Artikel fakta freeport, Artikel fakta golongan darah, Artikel fakta golongan darah ab, Artikel fakta gong yoo, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Ramai watak Naruto dilahirkan sebagai Genius. Fikiran mereka yang luar biasa membantu mereka dalam pertarungan mereka. Mereka menggunakan bakat mereka untuk menggunakan jutsu yang baru dan berkuasa. Keterampilan kreatif ini membuatkan mereka menonjol. Tambahan, penambahbaikan watak-watak ini adalah menakjubkan. Jadi, hari ini admin senaraikan karakter yang dikira sebagai kreatif di dalam pertempuran.

Kakashi Hatake



Kami memulakan senarai kami dengan Kakashi Hatake. Walaupun Kakashi dikenali sebagai "Copy Ninja", dia sebenarnya sangat kreatif. Dia mengembangkan jurus Chidori dengan sendiri. Setelah kehilangan Sharingan, dia membuat arus Purple Elektrik, yang merupakan serangan yang kuat.

Sasuke Uchiha



Sasuke adalah contoh terbaik bagi puak Uchiha. Dia juga lebih berpotensi daripada watak Naruto yang lain. Sasuke adalah seorang genius kerana kita semua tahu, dia membangunkan Kirin. Sasuke menggunakan Kirin dalam pertarungan melawan Itachi.

Dia mampu membuat kombo yang sangat berbahaya dengan Inferno Flame Controlnya. Selain itu, kehebatan visual Sasuke dianggap sebagai baik sebagai Sage of Six Paths.

Naruto Uzumaki



Walaupun Naruto mungkin tidak kelihatan seperti itu, dia sebenarnya sangat baik dalam membuat penambahbaikan tekniknya. Dia dikenali sebagai Ninja No 1 yang boleh membuat kejutan di dalam pertempuran. Banyak teknik dan jutsu yang digunakan tidak dapat dibayangkan atau difikirkan. Sebagai contoh ketika masih kecil lagi dia berjaya menumbuk Neji ketika menggali lubang di dalam pertempuran Chuunin. 

Selain itu,Naruto ketara mengembangkan Rasenshuriken dan Teknik Sexy miliknya. Dia juga mempunyai keberanian untuk menggunakan teknik seksi terbalik terhadap Kaguya Ōtsutsuki. Apa yang lebih mengejutkan ialah teknik itu berfungsi. Hebatkan ?

Minato Namikaze



Minato adalah Hokage Keempat. Dia adalah shinobi tercepat dan terpantas dalam sejarah (sekarang Naruto). Minato juga dikenali sebagai "Kilat Kuning Konoha". Minato juga mengembangkan Rasengan miliknya. Dia juga memperbaiki teknik Flying Thunder God. Oleh itu, teknik ini menjadikannya lebih cepat dan lebih baik daripada teknik milik Tobirama.

Might Dai



Might Dai adalah bapa kepada Might Gai. Beliau dikenali sebagai "Genin Abadi". Tidak ada yang percaya bahawa Dai adalah sesuatu yang istimewa sama sekali. Walau bagaimanapun, dia sebenarnya seorang genius. Mungkin Dai mengembangkan Lapan Pintu Inner milinya, yang sangat berkuasa. 

Juga, dia boleh menggunakan semua lapan daripadanya. Dai menggunakan lapan pintu inner untuk mengalahkan dan membunuh Tujuh Pedang Mist.

Tobirama Senju



Hokage Kedua, Tobirama Senju. Tobirama adalah adik lelaki Hashirama Senju. Tobirama sangat cepat. Dia mengembangkan banyak jutsu dan kebanyakannya dilabel sebagai dilarang oleh Shonobi untuk menggunakannya.

Antara yang paling terkenal adalah - Dunia Reinkarnasi, Flying Thunder God dan juga Jutsu Bayangan Klon. Tobirama adalah salah satu watak paling pintar dalam siri ini. Dia telah membangunkan Flying Thunder God untuk melawan Uchiha, yang mempunyai Sharingan.

Indra Ōtsutsuki



Watak terakhir dalam senarai ialah Indra Ōtsutsuki. Beliau adalah anak sulung dari Sage of Six Paths. Indra adalah sangat ajaib. Dia dianggap sebagai pengganti sempurna untuk takhta Hagoromo. Tetapi, perkara-perkara tidak berjalan seperti yang dirancang. Indra akhirnya berperang dengan Asura Ōtsutsuki (adiknya).


Indra adalah orang yang mencipta ninjutsu. Dia seorang genius, yang cemerlang dalam segala hal. Indra juga mewarisi kehebatan visual ayahnya. Walau bagaimanapun, abangnya, Asura, mewarisi tenaga kehidupan yang lebih kuat dari bapanya. Indra tidak dapat mengalahkan Asura hanya dengan Mangekyo Sharingan.


Sekianlah artikel Karakter Naruto yang Kreatif dengan Teknik dan Jutsu dimilikinya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Karakter Naruto yang Kreatif dengan Teknik dan Jutsu dimilikinya

Postingan terkait: