Cikgu Meera Tular Sebab Cantik Manis Seiras Pelakon Antarabangsa

Cikgu Meera Tular Sebab Cantik Manis Seiras Pelakon Antarabangsa - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cikgu Meera Tular Sebab Cantik Manis Seiras Pelakon Antarabangsa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Mungkin di antara anda ramai yang tidak mengenali Cikgu Meera yang pernah menjadi tular di media sosial satu ketika dulu. Bakat nyanyiannya menerusi aplikasi Smule akhirnya membawa tuah apabila ‘dilamar’ oleh pihak Nova Music dan kini memiliki single pertamanya berjudul Oh Sayangku.

Meera atau nama sebenarnya Nur Ameera Nabila Azmi sering berkongsi gambar di akaun Instagramnya yang kini memiliki 50,000 pengikut di laman sosial tersebut.

Apa yang menjadi perhatian adalah apabila Meera mempunyai ‘kembar’ seorang pelakon Filipina, Angela Evangelista. Memiliki wajah orang Asia, Meera tampil berhijab manakala, Angela yang berambut panjang mempunyai persamaan dari segi raut wajah, senyuman yang sama dan bertubuh kecil molek.

Angela, pelakon berusia 16 tahun itu juga sering menghiasi kaca TV menerusi drama Sherlock Jr. yang bersiaran di negaranya.

Angela Evangelista

(sumber foto: Instagram/Angela)

Cikgu Meera

(sumber foto: Instagram/Meera)

The post Cikgu Meera Tular Sebab Cantik Manis Seiras Pelakon Antarabangsa appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Cikgu Meera Tular Sebab Cantik Manis Seiras Pelakon Antarabangsa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cikgu Meera Tular Sebab Cantik Manis Seiras Pelakon Antarabangsa

Postingan terkait: