Slogan Gagasan 1 Malaysia Akan Ditukar Ke Slogan Baharu – Tun Mahathir

Slogan Gagasan 1 Malaysia Akan Ditukar Ke Slogan Baharu – Tun Mahathir - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Slogan Gagasan 1 Malaysia Akan Ditukar Ke Slogan Baharu – Tun Mahathir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mengatakan, ‘Kerajaan akan menukar gagasan 1Malaysia kepada slogan yang baharu,’.

Kerajaan akan mengenal pasti slogan yang sesuai bagi menggantikan perkataan 1Malaysia, jelas Pengerusi Pakatan Harapan itu lagi.

“Untuk projek 1Malaysia, kita terpaksa pindah perkataan 1Malaysia kepada satu slogan yang lain. Namun, waktu ini kita belum kenal pasti slogan yang sesuai,” katanya dalam sidang media di Yayasan Kepimpinan Perdana, di sini hari ini.

Gagasan 1Malaysia sebelum ini diasaskan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak semasa mula menjawat jawatan nombor satu negara itu pada 2009.

Sumber: Astro Awani

The post Slogan Gagasan 1 Malaysia Akan Ditukar Ke Slogan Baharu – Tun Mahathir appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Slogan Gagasan 1 Malaysia Akan Ditukar Ke Slogan Baharu – Tun Mahathir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Slogan Gagasan 1 Malaysia Akan Ditukar Ke Slogan Baharu – Tun Mahathir

Postingan terkait: