‘Faham Kenapa Ramai Wanita ‘Bernafsu’ Bila Tengok Dua Lelaki Ini, Tetapi Agak-Agaklah…’ – Siti

‘Faham Kenapa Ramai Wanita ‘Bernafsu’ Bila Tengok Dua Lelaki Ini, Tetapi Agak-Agaklah…’ – Siti - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Faham Kenapa Ramai Wanita ‘Bernafsu’ Bila Tengok Dua Lelaki Ini, Tetapi Agak-Agaklah…’ – Siti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Akak-akak, adik-adik. Ovari tidak pecah, tetapi yang pecah adalah amnion. Tiup fallopio tidak putus melainkan kau buat lateral tubal ligation. Servis tak hancur, lainlah kalau kau ada kanser.

Poinnya adalah, perempuan sudah hilang malu.

Aku perempuan. Aku faham kenapa kenapa dua lelaki ini buat segala organ kau gagal berfungsi, termasuklah pusat intergrasi sekali. Ada rupa, ada nama. Perempuan cepat tertarik kepada Adam yang seperti ini.

Secara jujurnya, bahasa orang perempuan sekarang dah jadi terlampau urban. My ovaries exploded bukannya perkara yang kelakar.

Kau hilang hormat pada dua Adam ini. Sedangkan tugas mereka adalah untuk memimpin rakyat nanti. Tetapi kau sedikit sebanyak menyukarkan tugas mereka.

Bagaimana? Dengan cara kau sekarang.

Muslimah itu permata. Kita bertudung litup. Kita bawa nama abah kita. Kita bawa nama agama dan orang melihat kita. Menagih sesuatu yang tidak pasti. Tak malu ke?

Aku merupakan peminat YB Syed Saddiq kerana keberanian beliau berkata-kata dan terus memacu matlamat biar pun digelar anak kucing atau budak hingusan.

Aku juga merupakan peminat Putera Mateen kerana sikap rendah diri dan baik hati beliau, seiring pula dengan keturunan yang baik-baik. Moga yang datang dari baginda juga baik-baik kelak.

Sebagai seorang beragama Islam. Aku merayu kepada kau semua, adik-adik aku. Jaga nafsu yang menjadi nakhoda tindak tanduk. Jaga jari yang menaip benda-benda buruk. Jaga juga mata yang buat kau terduduk.

Aku tahu yang sebenarnya kau hanya mahukan perhatian dia. Ada yang simpan impian mahu jadi calon isteri kepada calon P146, mahu jadi pengiran isteri kepada pengiran muda.

Sebelum kau berkahwin dengan lelaki yang berjaya, jadi dulu seorang yang berjaya. Bila kita sendiri yang berjaya, jangan katalah YB, menteri pertahanan pun pandang tau?

Jadi gadis-gadis semua. Jaga nama kita sebab kita merupakan saudara yang tidak terpalit jadi segan yang membuat pula naik gian. Aduh kesian.

Sumber: Instagram/Siti Hajar

The post ‘Faham Kenapa Ramai Wanita ‘Bernafsu’ Bila Tengok Dua Lelaki Ini, Tetapi Agak-Agaklah…’ – Siti appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel ‘Faham Kenapa Ramai Wanita ‘Bernafsu’ Bila Tengok Dua Lelaki Ini, Tetapi Agak-Agaklah…’ – Siti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Faham Kenapa Ramai Wanita ‘Bernafsu’ Bila Tengok Dua Lelaki Ini, Tetapi Agak-Agaklah…’ – Siti

Postingan terkait: