PATUTLAH BUDAK SEKOLAH NI BERIA-RIA PUKUL MAK SENDIRI, RUPA-RUPANYA…

PATUTLAH BUDAK SEKOLAH NI BERIA-RIA PUKUL MAK SENDIRI, RUPA-RUPANYA… - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PATUTLAH BUDAK SEKOLAH NI BERIA-RIA PUKUL MAK SENDIRI, RUPA-RUPANYA…, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Sejak semalam tular satu video seorang budak lelaki yang berpakaian sekolah memukul ibunya. Sehingga kini, video itu telah mendapat empat juta lebih tontonan semenjak dimuatnaik kurang 24 jam yang lepas.

Video remaja yang memukul ibunya sendiri ini benar-benar meruntun jiwa dan menimbulkan perasaan marah dan geram ramai nitizen yang menonton. Memukul, melempar kata-kata kesat, serta memanggil ibunya dengan perkataan kau.

Tindakan remaja itu bukan kerana “salah ibu” tetapi hanya kerana mahukan wang dari ibunya. Sungguh menyedihkan, remaja itu sanggup melakukan perkara terkutuk itu demi wang.

ARTIKEL TERKINI
by Mgid

Kaedah murah untuk membesarkan buah dada di rumah!

Pelajar Mengejutkan Doktor Dengan Cara Gila Mencairkan Lemak

Segera Kurus. Kurangkan 7 kg dalam seminggu!

Turun 27 kg. Saya mengambil minuman ini setiap pagi.

3-5 kg turun dalam seminggu. Ianya mudah!

Turun 27 kg: Saya mengambil minuman ini setiap pagi.

These Bonafide Babes Are Waiting For Your Message

Euro.dating

This Site Found A Loving And Caring Girl For You

anastasiabeauties.com

Cara paling sihat untuk turunkan berat 24 kilo sebulan

“Sakit lah bang long,sakit lah…’ rayu ibunya tatkala dipukul.

Dalam video itu juga, remaja itu kemudian mengangkat kerusi mengancam untuk menghempas kerusi itu ke tubuh ibunya.

Nenek remaja itu tidak mampu berbuat apa-apa dan hanya mampu mengungkapkan beberapa ayat antaranya ‘tumbuk muka nenek’ untuk membela si ibu.

Sementara itu dalam kes yang berkaitan, individu yang mengaku menularkan video berkenaan membuat permohonan maaf secara terbuka di laman facebook miliknya atas perbuatannya itu.

Pemilik akaun facebook Jejaka Sereng dalam kenyataannya di laman sosial itu berkata, dia memohon maaf kepada pihak keluarga remaja berkenaan kerana memuatnaik video itu kira-kira jam 6 petang, semalam.

“Assalamualaikum kehadapan keluarga Syukri, saya ingin memohon maaf diatas kesilapan dan kesalahan saya kerana telah menviralkan (menularkan) video yang tidak sepatutnya saya postkan (muat naik) dilaman sosial facebook ini.

“Saya akui diatas kesalahan yang telah saya lakukan kerana menviralkan video tersebut.

“Saya tidak berniat untuk memburukkan sesiapa. Saya berharap permohonan maaf ini diterima oleh pihak keluarga Syukri,” katanya dalam kenyataan itu, empat jam selepas video berkenaan menjadi tular.

Pada kenyataan yang dimuat naik, Jejaka Sereng turut memberi komen bahawa dia memperoleh video berkenaan daripada rantaian pesanan yang bermula daripada adik remaja berkenaan.

“Video daripada seorang adik hantar kepada orang, sampai kepada saya, saya viralkan. Tapi saya ingin memohon maaf kerana menviralkan (menularkan). Rasa bersalah terhadap keluarganya kerana menviralkan. Maafkan atas apa yang berlaku,” katanya dalam komen itu.

Dia juga menyatakan kejadian berlaku di sebuah rumah di Flat Taman Bukit Teratai, Ampang, serta meminta netizen untuk kongsikan video itu kerana terdapat pihak yang sedang mencari remaja berkenaan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Hamzah Alias berkata, bapa remaja berkenaan tampil membuat laporan polis kerana bimbang akan keselamatan diri dan keluarga termasuk anak lelakinya selepas video terbabit tular dan dikecam orang ramai.

“Pengadu berusia 39 tahun memberikan video terbabit kepada guru sekolah anaknya dengan niat agar guru berkenaan menasihati anak pengadu itu.

“Kemudian pengadu menerima banyak panggilan daripada saudara mara bertanyakan mengenai video terbabit selepas ia tular di Facebook dan dikecam banyak pihak,” katanya ketika dihubungi.

Menurutnya, pengadu dan isteri pengadu enggan tindakan diambil terhadap anak mereka atau mana-mana pihak. Ibu remaja itu tidak mengalami sebarang kecederaan atau kesan pukulan kerana dipukul dengan tangan sahaja.

Sama-sama kita doakan supaya remaja itu insaf atas perbuatannya kepada ibu sendiri. Kami doakan semoga kes ini tidak dipanjangkan dan selesai dengan cara baik. Pesanan juga kepada nitizen janganlah terlalu emosi, mengecam atau melakukan perkara yang diluar kawalan terhadap remaja dan ibunya itu. Setiap manusia tidak lari daripada melakukan kesalahan.


Sekianlah artikel PATUTLAH BUDAK SEKOLAH NI BERIA-RIA PUKUL MAK SENDIRI, RUPA-RUPANYA… kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PATUTLAH BUDAK SEKOLAH NI BERIA-RIA PUKUL MAK SENDIRI, RUPA-RUPANYA…

Postingan terkait: