Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800

Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800 - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Datuk Seri Siti Nurhaliza Tarudin berpantang merupakan sesuatu yang cukup istimewa kerana beliau mengambil pakej lima bintang.

Pakej penjagaan ibu dan anak kendalian Natalis Mother Care selama 44 hari itu bukan sahaja menawarkan perkhidmatan berurut selepas bersalin namun ia termasuklah aktiviti bertungku yang menjadi amalan ibu bersalin sejak turun-temurun.

Malah Siti juga dibekalkan makanan berkhasiat mengikut jadual yang ditetapkan.

Ini ialah makanan tengah hari Siti Nurhaliza pada hari kedua menjadi ibu.

“Pakej berpantang selama 44 hari yang diambil oleh Siti itu merupakan yang paling istimewa di mana kami menyediakan makanan harian yang akan dihantar ke hospital dan rumah Siti, urutan tradisional serta bertungku.

“Selain itu pihak Natalis juga menghantar dua orang pekerja yang akan menjaga Siti dan bayinya pada waktu malam kerana mereka memerlukan penjagaan yang terbaik,” kata Suzita.

Juadah tengah hari Siti untuk hari pertama berpantang.

Selain itu, pihaknya turut menyediakan bubur nasi kerana ia antara makanan utama yang disarankan doktor dan sesuai untuk wanita bersalin secara pembedahan.

 

“Siti juga boleh turunkan berat badannya dengan cepat jika dia ikut aturan permakanan yang betul seperti disediakan,” ujarnya.

Pakej yang diambil Siti itu bernilai RM8,800 namun tidak termasuk makanan tambahan dan dua orang pekerja.

Pihaknya tidak boleh memberitahu jumlah sebenar yang dibayar oleh penyanyi itu.

Selain Siti, antara selebriti yang turut mengambil pakej daripada Natalis Mother Care ialah Jihan Muse, Nora Danish, Fouziah Gous dan Eira Syazira.

Sumber: mStar

The post Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800 appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800

Postingan terkait: