Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari

Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Seorang lelaki Afrika Selatan mengalami trauma yang teruk selepas dibius, diculik dan diperkosa oleh tiga wanita selama tiga hari berturut-turut.

Memetik laporan News.com.au, kejadian itu berlaku ketika lelaki berusia 23 tahun itu menghentikan kenderaan pengangkutan di Pretoria timur, yang dipanjat oleh tiga wanita muda.

Lelaki itu mula merasakan sesuatu apabila kenderaan dinaikinya berubah arah dan pemandu memintanya untuk duduk di kerusi hadapan.

Semasa duduk di tempat duduk depan, seorang wanita menyuntiknya dengan bahan yang tidak diketahui, sehingga menyebabkan lelaki itu tidak sedar.

“Dia menyatakan bahawa dia terbangun di sebuah bilik yang aneh di tempat tidur. Suspek perempuan kemudian memaksa dia untuk minum minuman tenaga sebelum bergilir memperkosanya beberapa kali dalam sehari,” kata Kapten Polis Afrika Selatan, Colette Weilbach.

Dalam hal ini, Colette akui untuk memeriksa kesnya. Kerana polis akan mengendalikan semua kes secara serius tanpa mengira alat jenis kelamin pengadu.

Lelaki itu kemudian dibuang ke dalam keadaan setengah telanjang di sebuah kawasan lapang. Dia kemudian menahan sebuah kereta dan meminta bantuan polis dan pihak polis masih memburu suspek.

The post Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari

Postingan terkait: