Wanita Bersanding Tanpa Suami Disisi Raih Simpati Netizen

Wanita Bersanding Tanpa Suami Disisi Raih Simpati Netizen - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wanita Bersanding Tanpa Suami Disisi Raih Simpati Netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Bersanding diibaratkan sebagai hari yang paling bahagia oleh mana-mana pasangan untuk diraikan yang juga merupakan salah satu majlis utama dalam perkahwinan.

Namun baru-baru ini, satu pasangan pengantin baharu telah menjadi tular di laman media sosial kerana suaminya, Syaiful Izwan tidak mendapat pengecualian daripada latihan bomba pada saat-saat akhir.

Menerusi beberapa keping gambar yang dimuat naik di laman Instagram miliknya, wanita bernama Badriyah Amir itu redha dan pasrah atas komitmen kerja oleh suaminya itu.

Walaupun suami tidak bersama ketika bersanding, dia masih berasa kehadiran suaminya disisi. Lihat gambar-gamabr persandingannya berikut ini yang meraih simpati netizen.

Rata-rata netizen mengucapkan tahniah serta memuji sikapnya yang tabah tanpa kehadiran suami di atas pelamin bagi meraikan hari yang bermakna tersebut.

Sumber : Instagram/Badriyah Amir

The post Wanita Bersanding Tanpa Suami Disisi Raih Simpati Netizen appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Wanita Bersanding Tanpa Suami Disisi Raih Simpati Netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wanita Bersanding Tanpa Suami Disisi Raih Simpati Netizen

Postingan terkait: