Sajat Dedah Akui Terima Banyak ‘Mesej Lucah’ Daripada Lelaki

Sajat Dedah Akui Terima Banyak ‘Mesej Lucah’ Daripada Lelaki - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sajat Dedah Akui Terima Banyak ‘Mesej Lucah’ Daripada Lelaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Selepas isu JAKIM dan pengakuan ibubapa Nur Sajat yang mengatakan diri anaknya khunsa, netizen nampaknya sudah kurang ‘membawang‘ perihal isu jantina usahawan kecantikan ini.

Baru-baru ini, Sajat telah melancarkan single keduanya bertajuk Makhluk Penggoda. Memetik laporan mStar, dalam satu sidang media di The Ame Soeur dekat Bukit Jalil, Sajat mendedahkan satu rahsia yang boleh membuat perempuan diluar sana tersedak. Katanya, dia kerap terima mesej godaan dan ayat-ayat berbaur lucah daripada lelaki yang tak dikenali di laman sosial.

Sajat mengakui mesej yang diterimanya bukan sahaja dihantar secara peribadi kepadanya, malah kepada wakil stokis dan ejen bisnes juga asyik menerima mesej yang serupa.

“Sejak semakin popular ni, banyak betul mesej godaan termasuklah foto lucah yang saya terima di WhatsApp dan Instagram.

“Bila kita tak layan permintaan mereka, mulalah jadi haters dan komen yang bukan-bukan di laman sosial tersebut,” kata Sajat.

Setakat ini, Sajat tidak melaporkan gangguan itu pada pihak berkuasa. Namun memberi amaran keras, jangan sampai keterlaluan, dan dia tidak teragak-agak untuk memberi pengajaran pada mereka yang terlibat.

“Selalunya saya abaikan sahaja mesej tidak berfaedah macam itu, kalau dilayan semakin menjadi-jadi. Tak fasal-fasal nama kita juga yang buruk nanti.

“Kalau melampau sangat, saya akan block akaun tersebut dan jika perlu saya akan tularkan akaun itu sebagai pengajaran,” jelas Sajat.

Perkembangan terbaru, Sajat sekarang dilihat terlibat dalam satu rancangan realiti, Nur Sajat Rated Xtra di portal Tonton bermula ditayangkan 28 Februari lalu. Malah, Sajat juga sudah bersedia untuk menerima kritikan orang ramai terhadap lagu Makhluk Penggoda.

“Lagu pertama dulu pun kena kritikan hebat, jadi untuk lagu kedua saya dah bersedia dengan sebarang kecaman.

“Biasalah kita tak boleh nak puaskan hati semua orang dan saya sertai bidang nyanyian ini hanya suka-suka. Yang peliknya, walaupun netizen tak suka, mereka tetap nak tengok kan?” ujar Sajat.

Buat para-para wanita, pantaulah suami atau kekasih anda, manalah tahu dalam diam meminati Sajat.

The post Sajat Dedah Akui Terima Banyak ‘Mesej Lucah’ Daripada Lelaki appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Sajat Dedah Akui Terima Banyak ‘Mesej Lucah’ Daripada Lelaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sajat Dedah Akui Terima Banyak ‘Mesej Lucah’ Daripada Lelaki

Postingan terkait: