Akibat Dari Perangai Pelik Suami, Isteri Nekad Tuntut Cerai Gara-Gara Tidak Tahan

Akibat Dari Perangai Pelik Suami, Isteri Nekad Tuntut Cerai Gara-Gara Tidak Tahan - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Akibat Dari Perangai Pelik Suami, Isteri Nekad Tuntut Cerai Gara-Gara Tidak Tahan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Kisah ini telah dikongsikan oleh Mia (bukan nama sebenar) 30 tahun. Dia meluahkan segala isi hatinya yang berkenaan masalah rumahtangga yang dihadapinya. Sudah pasti ramai wanita-wanita di luar sana mempunyai permasalahan yang serupa dengan apa yang akan dikongsikan selepas ini.

Mia mengatakan yang dia sudah tidak tahan lagi untuk menanggung penderitaan ketika bersama suaminya dan dia juga tekad untuk menuntut cerai.

Hasil perkahwinannya dengan suaminya yang bernama Juan, 32 tahun merana kerana sepanjang hidup bersama dia sering menahan penderitaan disebabkan suaminya meminta permintaan yang sangat pelik ketika melakukan hubungan intim bersama.

Menurut Mia fantasi pelik itu akibat dari suami yang kerap menonton filem dewasa.Kesannya juan melakukan hal-hal pelik dan ekstrime untuk bisa meransang yang membuat wanita 30 tahun itu tidak tahan dan menggugat cerai di pengadilan agama semalam.

Kebiasaan juan ternyata selama ini di simpan rapat,tanpa diketahui oleh isterinya.Namun ibarat kata pepatah ‘sepandai-pandai tupai melompat sekali-sekala jatuh ketanah juga.

menurut Mia, perbuatan pelik dan rakus suaminya itu bermula daripada kerap melihat video-video lucah. Sebagai kesannya dia juga membuat sesuatu perkara yang di anggap sangat ganas supaya dia dapat merasa rangsangan yang nikmat semasa berada di ranjang. Kelakuan suaminya seperti itulah yang membuatkan mia tidak dapat tahan lagi dan menuntut penceraian di Mahkamah Syariah semalam.

Sebelum perkara pelik ini berlaku, suaminya dikatakan menyembunyikan tabiat buruknya daripada Mia. Rahsia itu disimpan serapat-rapatnya agar Mia tidak mengetahuinya. Bak kata pepatah melayu ‘ Sepandai-pandai tupai melompat, Akhirnya jatuh ke tanah juga.’

Mia juga turut menceritakan ianya bermula sewaktu usia perkahwinan mereka mencecah satu tahun. Di situ Mia juga kerap diperlakukan seperti binatang. Suaminya melayannya dengan sangat kasar apabila sedang beraksi di ranjang. Malah dia juga turut dirantai tidak ubah seperti seekor anjing dan tidak kurang juga kakinya tutut diikat dan digantung.

Tambah Mia lagi, jika dia tidak menurut semua keinginan s3ks suaminya, dia pasti akan dipukul sehingga teruk. Mia juga turut dipaksa melakukan perkara yang pelik-pelik yang akan membuatnya rasa sakit sehingga mendapat kesan lebam-lebam di seluruh tubuh badannya.

Bagaimanapun sidang semalam,mahkamah berpihak kepada Mia dan memenangi kes.sementara suami di tahan oleh polis untuk siasatan lanjut.

Apabila ditanya, Mia berkata dia menempuh jalan cerai kerana takut kebiasaan suaminya itu menular kepada anaknya kelak,selain dia kerap dipukul dan kesetiaan suami juga di raguinya.

Semalam Mia juga telah dikhabarkan berita gembira. Pihak Mahkamah tekah memberitahu mIa telah memenangi kes. Pada masa yang sama suaminya telah ditahan oleh pihak polis untuk siasatan lebih lanjut.

Punca utama Mia menuntut cerai kerana dia takut jika nafsu buas suaminya itu akan ditempiaskan kepada anak-anak. Mia juga telah hilang kepercayaan kepada suaminya dan kesetiaan suaminya juga dia telah ragui. Mungkin dengan cara penceraian Mia boleh hidup dengan aman dan tenteram selepas ini.

Banyak kejadian seperti ini yang kita dengar. Apabila suami yang mempunyai keinginan s3ks yang melampau ia pasti akan memudaratkan hubungan kekeluargaan berkenaan. Haruan makan anak juga banyak yang berlaku kebelakangan ini. Keputusan Mia dalam menuntut penceraian adalah satu langkah yang bijak sebelum dia menyesal dengan apa yang tidak di inginkan berlaku pada masa akan datang.

Sumber: Eberita , Kalam Hitam

The post Akibat Dari Perangai Pelik Suami, Isteri Nekad Tuntut Cerai Gara-Gara Tidak Tahan appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Akibat Dari Perangai Pelik Suami, Isteri Nekad Tuntut Cerai Gara-Gara Tidak Tahan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Akibat Dari Perangai Pelik Suami, Isteri Nekad Tuntut Cerai Gara-Gara Tidak Tahan

Postingan terkait: