‘Hajat Nak Bawa Anak Pergi Main Air Seronok-Seronok, Bila Pergi Tahi Pula Dekat Gigi Air!’ – Hanan Umairah

‘Hajat Nak Bawa Anak Pergi Main Air Seronok-Seronok, Bila Pergi Tahi Pula Dekat Gigi Air!’ – Hanan Umairah - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Hajat Nak Bawa Anak Pergi Main Air Seronok-Seronok, Bila Pergi Tahi Pula Dekat Gigi Air!’ – Hanan Umairah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Bagi sesetengah keluarga, menjadi kemestian untuk pergi bercuti apabila hujung minggu atau musim cuti sekolah. Anak-anak selalunya suka pergi ke tempat-tempat yang ramai orang seperti waterpark.

Di sana anak-anak akan rasa sangat gembira dan selesa bermain, sambil mandi manda dan bersuka ria. Tetapi jika tempat tersebut tercemar dengan najis, bagaimana pula?

Kebersihan adalah faktor yang perlu di utamakan. Ibu mana yang tidak rasa marah apabila mengetahui bahawa air yang telah anak mereka mandi itu tercemar dengan najis.

Perkongsian dari Hanan Umairah di akaun Facebooknya menarik perhatian puluhan ibu bapa yang telah membacanya.

“Sorry posting agak kotor dengan gambar sensored.

Tapi selaku ibu, hanan regret gilaaa bazir masa, bazir duit mai GAMBANG WATERPARK

Air keruh (maybe sebab terlalu ramai org). Tu boleh consider lagi…paling takle blah ada tahi kat gigi air!!!?

Daripada seketul, kena hempas dengan ombak sampai berkecai takde petugas datang cuci pun!

Hanan nampak je benda tu terus angkat anak-anak bawak keluar mandikan bersih2. Tak kira la depa excited nak main lagi ke apa kotor tetap kotor ibu tak benarkan

Takleh terima laaa. Dah la rahman ni mcm tertelan2 air arghh?

Sebab tu ibu kurang minat tempat crowded ya allah nyesal yang amatttttt!

Ni first time seumur hidup ibu g theme park

Ramai je parents nampak benda tu tapi buat dono pastu sambung mandi dengan anak-anak xfaham akuhh!! ?

Entrance ok la rm30 sorang(beli voucher kat fave)
Nak rehat kena sewa pondok. Pondok RM50. Sangat la tak berbaloi

Not recommended!????

Sayang anak, elakkan la tempat2 mcm ni. Mengundang pelbagai penyakit. Beli kolam mandi kat rumah lagi baik

Ktrg gi dekat customer service untuk complain n tunjuk bukti, manager dia just kata ok nanti kita usulkan menda ni pd management. Fuh gitu je??”

P/s: Gambar terpaksa amek jugak sebagai bukti. Kang ada kata cuklat la ketulan selut ke apa. Nah tengok sendiri

Sumber: Facebook/Hanan Umairah

The post ‘Hajat Nak Bawa Anak Pergi Main Air Seronok-Seronok, Bila Pergi Tahi Pula Dekat Gigi Air!’ – Hanan Umairah appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel ‘Hajat Nak Bawa Anak Pergi Main Air Seronok-Seronok, Bila Pergi Tahi Pula Dekat Gigi Air!’ – Hanan Umairah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Hajat Nak Bawa Anak Pergi Main Air Seronok-Seronok, Bila Pergi Tahi Pula Dekat Gigi Air!’ – Hanan Umairah

Postingan terkait: