Johan Dan Ozlynn Sah Bakal Timang Anak Ke Lima

Johan Dan Ozlynn Sah Bakal Timang Anak Ke Lima - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Johan Dan Ozlynn Sah Bakal Timang Anak Ke Lima, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Pelawak dan penyampai radio Era FM, Johan memberi bayangan isterinya, Ozlynn Wati sedang hamil anak kelima. Kenyataan tersebut dibuat menerusi video yang dimuat naik di laman Instagram mereka.

Bagaimanapun berita gembira itu disampaikan secara bersahaja dan seakan tidak sengaja.

“Alhamdulillah, saya bersyukur kepada Allah S.W.T. dikurniakan rezeki yang tidak ternilai ini. Kandungan saya kini sudah hampir lima bulan pun dan dijangka bersalin pada penghujung bulan Mei atau Jun 2018″

Kalau masih ingat baru-baru ini juga memang ada video Ozlynn yang dikongsikan di media sosial, menampakkan baby bump serta beberapa insiden Johan tersasul bercakap mengenainya. Rupanya Ozlynn merahsiakan dulu bagi memastikan kandungan betul-betul stabil.

“Ya, saya tahu mengenai video ‘baby bump’ saya diviralkan, tapi kawan-kawan yang bagi. Namun saya tidak memberi kenyataan kerana tidak mahu menghebohkan perkara tersebut sehinggalah kandungan saya betul-betul stabil,” kata Ozlynn

Sama-sama kita doakan semua akan berjalan dengan lancar. Makin meriahlah hidup mereka dengan ramai anak,anak itu rezeki. Apa pun tahniah kami ucapkan kepada pasangan bahagia ini.

Sumber: Rotikaya.com

The post Johan Dan Ozlynn Sah Bakal Timang Anak Ke Lima appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Johan Dan Ozlynn Sah Bakal Timang Anak Ke Lima kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Johan Dan Ozlynn Sah Bakal Timang Anak Ke Lima

Postingan terkait: