Gadis Malang Telah Diculik Dan Dirogol Selama Seminggu Oleh 6 Orang Lelaki

Gadis Malang Telah Diculik Dan Dirogol Selama Seminggu Oleh 6 Orang Lelaki - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gadis Malang Telah Diculik Dan Dirogol Selama Seminggu Oleh 6 Orang Lelaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Seorang remaja perempuan yang berusia dalam 17 tahun selepas dirinya diculik dan dirogol oleh enam orang lelaki selama seminggu kini penderitaan yang di alaminya telah berakhir setelah Pasukan Khas Anggota Bahagian Jenayah Berat (D9) dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kedah telah membuat serbuan di sebuah rumah yang terletak di Kuala Sungai Yan,Kedah.

Komisioner Mior Farid Al Athrash Wahid selaku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri Kedah berkata, pihak polis telah menerima satu maklumat yang mempunyai hubung kait dengan kejadian berkenaan pada hari isnin lepas.

Pihak polis telah bertindak mengikut maklumat yang diberi dan menyarankan Pasukan Khas D9 untuk mengesan kesemua suspek sebelum menyerbu rumah tersebut pada pukul 6 pagi semalam. Pasukan kami juga telah berjayya menahan sebanyak enam orang lelaki termasuklah suspek utama yang rata-ratanya berusia dalam lingkungan 20-50 an.

Dirogol bergilir-gilir selama beberapa hari

Mangsa telah diselamatkan selepas selama seminggu dikurung di dalam sebuah stor di perkarangan rumah berkenaan.Selepas disoal siasat, mangsa juga memberitahu telah dirogol oleh seorang lelaki yang berumur 50-an beberapa kali.

Suspek utama juga turut memiliki sebanyak 33 kes jenayah lampau dan juag orang yang dikehendaki bagi kes samun, dadah,kurungan salah dan juga menyimpan senjata yang sangat bahaya, ujarnya.

Semua suspek berjaya ditangkap

Pihak polis juga berjaya merampas barang-barang yang disyaki hasil dari samun dan mencuri. Sebanyak dua buah motorsikal,dua buah kereta proton Perdana dan juga BMW, helmet yang pelbagai jenis, telefon pintar,peralatan televisyen,monitor dan juga beberapa unit pembesar suara.

Ke enam-enam suspek telah ditahan mengikut siasatan Seksyen 324 Kanun Keseksaan dan Seksyen 376 akta yang sama untuk membantu siasatan.

Kejadian yang amat memilukan hati apabila dirogol beberapa kali selama seminggu. Apalah daya seorang wanita untuk melawan nafsu syaitan orang-orang yang tidak bertanggungjawab. Jadikan apa yang berlaku ini sebagai pengajaran dan iktibar untuk kita semua. Sentiasalah peka dengan keadaan sekeliling kita.

Sumber: KisahDunia , Harian Metro

The post Gadis Malang Telah Diculik Dan Dirogol Selama Seminggu Oleh 6 Orang Lelaki appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Gadis Malang Telah Diculik Dan Dirogol Selama Seminggu Oleh 6 Orang Lelaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gadis Malang Telah Diculik Dan Dirogol Selama Seminggu Oleh 6 Orang Lelaki

Postingan terkait: