Perbuatan Sumbang Pasangan Pelajar Sekolah Di Perkuburan Cina Terbongkar

Perbuatan Sumbang Pasangan Pelajar Sekolah Di Perkuburan Cina Terbongkar - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perbuatan Sumbang Pasangan Pelajar Sekolah Di Perkuburan Cina Terbongkar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Baru-baru ini telah tersebar meluas apabila kelakuan sumbang pasangan kekasih di kawasan perkuburan cina apabila dilihat berdua-duaan diketahui orang awam.

Pasangan itu juga didapati masih berada di bangku sekolah menengah dan kejadian ini berlaku kira-kira dua hari yang lalu.

Pasangan memalukan ini juga telah diketahui oleh penduduk kampung kawasan berkenaan semasa ingin melakukan perkara sumbang tersebut dan di tangkap dalam keadaan kedua-duanya masih telanjang bulat.

Kandungan video yang tersebar luas itu menampakkan kedua-duanya berusaha untuk menutupi anggota badan masing-masing. Apabila disoal siasat kelihatan pasangan lelaki itu kelihatan sangat tenang menjawap setiap pertanyaan manakala kekasih hatinya hanya menangis dan menundukkan mukanya sambil menutup badannya tanpa seurat benang.

Kejadian memalukan itu telah tersebar dengan cepat. Dugung Koswara selaku Ketua Polis Sukabumi mengetahui kejadian tidak bermoral itu selepas mendapat aduan dari orang awam.

Pihak polis juga telah menjalankan siasatan kepada orang awam yang telah menyebarkan video memalukan berkenaan dan meminta si pelaku untuk menyerahkan diri.

Tersebarnya video yang memalukan itu akan memberikan impak yang besar serta mencalarkan maruah ibu bapa pasangan berkenaan.

Dalam kejadian ini, kita tidak boleh menyalahkan sesiapa. Pada zaman yang serba ada sekarang dan para ibu bapa mementingkan kerjaya sehingga tidak memantau kelakuan anak-anak di luar.

Sesibuk mana kita untuk terus maju kehadapan, janganlah sampai kita mengabaikan anak-anak sehingga mereka melakukan perkara yang tidak pernah kita jangka akan terjadi di luar sana. Kepentingan mendidik anak dan memantau apa yang mereka lakukan sebelum kita menyesali kemudian hari.

Sumber: Media2020.net

The post Perbuatan Sumbang Pasangan Pelajar Sekolah Di Perkuburan Cina Terbongkar appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Perbuatan Sumbang Pasangan Pelajar Sekolah Di Perkuburan Cina Terbongkar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Perbuatan Sumbang Pasangan Pelajar Sekolah Di Perkuburan Cina Terbongkar

Postingan terkait: