‘Taburlah Bunga Atas Pusara Aku Nanti’ – Iqram Dinzly Ucap Selamat Tinggal Kepada Semua Peminat, Akui Sudah Tidak Kuat

‘Taburlah Bunga Atas Pusara Aku Nanti’ – Iqram Dinzly Ucap Selamat Tinggal Kepada Semua Peminat, Akui Sudah Tidak Kuat - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Taburlah Bunga Atas Pusara Aku Nanti’ – Iqram Dinzly Ucap Selamat Tinggal Kepada Semua Peminat, Akui Sudah Tidak Kuat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Ramai yang bersimpati dengan nasib yang menimpa Iqram Dinzly, begitu banyak perubahan pada dirinya sehinggakan ada yang mengatakan dia seolah-olah telah tidak waras lagi.

Oleh kerana sering mendapat kritikan dan kecaman daripada netizen kerana sering memuatnaik gambar dan video live yang agak keterlaluan sehingga menunjukkan isyarat lucah, nampaknya Iqram sudah mula rasa letih dengan semua kecaman.

Melalui Instagram Live malam tadi, Iqram memberitahu dirinya sudah ‘tidak larat’ untuk hadapi semua ini lagi. Iqram juga memberitahu dia tidak mahu disebabkan dirinya keluarga serta pengikutnya bergaduh dan berpecah belah hanya kerana video-videonya.

Video terbaru, sambil memandu Iqram telah membuatkan ramai netizen bersedih dan simpati dengan situasinya.

Rata-rata pengikutnya meminta Iqram untuk terus kuat dan bersabar. Malah ada juga minta Iqram untuk tidak berputus asa melawan segala perasaan yang dirasainya

Terbaru, Iqram ada memuat naik satu gambar di Insta Storiesnya dan mengakui segala tomohan yang diterimanya itu benar.

Malah Iqram turut memberitahu dirinya jadi begini kerana netizen. Iqram turut mempersoalkan apakah salahnya sehingga jadi begini.

Di akhir posting tersebut, Iqram ada memetik lirik lagu Inilah Barisan Kita dengan meminta orang ramai untuk taburkan bunga di atas pusaranya.

Dalam masa yang sama Iqram turut menggunakan hashtag #salamterakhir.

Sumber: Himpunan-media.com

The post ‘Taburlah Bunga Atas Pusara Aku Nanti’ – Iqram Dinzly Ucap Selamat Tinggal Kepada Semua Peminat, Akui Sudah Tidak Kuat appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel ‘Taburlah Bunga Atas Pusara Aku Nanti’ – Iqram Dinzly Ucap Selamat Tinggal Kepada Semua Peminat, Akui Sudah Tidak Kuat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Taburlah Bunga Atas Pusara Aku Nanti’ – Iqram Dinzly Ucap Selamat Tinggal Kepada Semua Peminat, Akui Sudah Tidak Kuat

Postingan terkait: