Memiliki Zakar Terpanjang Di Dunia, Lelaki Ini Mahu Diiktiraf Sebagai Seorang OKU

Memiliki Zakar Terpanjang Di Dunia, Lelaki Ini Mahu Diiktiraf Sebagai Seorang OKU - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Memiliki Zakar Terpanjang Di Dunia, Lelaki Ini Mahu Diiktiraf Sebagai Seorang OKU, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Alat kelamin adalah salah satu aset penting buat manusia, tetapi bagaimana jika alat kelamin anda kelihatannya lain daripada orang lain? Sudah pasti akan membuatkan anda rasa malu dan tidak selesa.

Seorang lelaki warga Mexico yang dipercayai mempunyai zakar terpanjang di dunia kini disahkan oleh pihak berkuasa sebagai orang kelainan upaya (OKU) kerana tidak mampu menjalani kehidupan seperti orang normal.

Ianya bukanlah perkara yang boleh diambil ringan, jika ianya boleh memudaratkan kesihatan ataupun menganggu rutin harian anda, anda harus lakukan sesuatu.

Roberto Esquivel Cabrera, 54, dari bandar Saltillo di sini dikatakan memiliki zakar sepanjang 48.26 sentimeter (sm) selepas dia secara sengaja memanjangkan alat sulit itu dengan mengikatnya kepada bebanan berat.

Cabrera yang menerima bantuan kewangan kerajaan Mexico dikatakan enggan menjalani pembedahan untuk mengecilkan zakar selepas dinasihatkan doktor.

Keadaan organ luar biasa lelaki yang masih bujang itu termasuk sukar bekerja, tidak boleh berjalan pantas dan sukar memakai pakaian sesuai menyebabkan dia memohon kepada kerajaan untuk diiktiraf sebagai seorang OKU.

Sumber: Airsoya.com

The post Memiliki Zakar Terpanjang Di Dunia, Lelaki Ini Mahu Diiktiraf Sebagai Seorang OKU appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Memiliki Zakar Terpanjang Di Dunia, Lelaki Ini Mahu Diiktiraf Sebagai Seorang OKU kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Memiliki Zakar Terpanjang Di Dunia, Lelaki Ini Mahu Diiktiraf Sebagai Seorang OKU

Postingan terkait: