Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks

Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Kejadian yang memalukan ini berlaku di Kajang apabila seorang remaja yang baru berumur 13 tahun telah melakukan paksaan hubunagn songsang terhadap dua orang adik-beradik lelaki yang masih berusia dalam enam dan empat tahun itu melakukan perbuatan terkutuk iaitu s3ks oral. Kejadian itu juga berlaku pada awal bulan ini tadi.

Apa yang sedang difikirkan oleh seorang remaja yang masih bawah umur itu sanggup memaksa budak kecil melakukan perkara yang tidaklah diketahui.

Asisten Komisioner Ahmad Dzaffir Yussof, Ketua Polis Daerah Kajang berkata pihak mereka telah mendapat tahu kes ini selepas kejadian ini berlaku pada tarikh 12 Disember lalu dan bapa kepada dua orang mangsa itu sendiri yang membuat laporan polis mengenai perbuatan itu pada harJumaat yang lepas.

“Ibu remaja lelaki tersebut sepatutnya menjaga anak sepupunya itu di rumahnya,” katanya

Kejadian dipercayai berlaku di kediaman mangsa di Kajang semasa ketiadaan ibu bapa mereka.

Ibu bapa kepada remaja lelaki itu sendiri yang telah membawa aanaknya itu ke Ibu Pejabat Polis daerah Kajang pada hari Selasa yang lepas.

Terdapat sebuah lagi kejadian yang berbeza yang telah melibatkan seorang remaja perempuan berumur 16 tahun dan adiknya yang berusia enam tahun yang menjadi mangsa nafsu buas rakan baik kepada bapa mereka sendiri.

Menurut mangsa, ibu bapa mereka telah meninggalkan mereka bersama seorang lelaki warganegara Indonesia semasa ibu bapa mereka pergi ke luar negara atas urusan perniagaan selama beberapa minggu.

Mangsa juga telah mendakwa yang dia mula dicabul ketika dia masih berumur 13 tahun lagi.

“Dia membuat laporan polis selepas lelaki berusia 56 tahun itu cuba mencabul adiknya,” katanya.

Suspek warganegara Indonesia yang berusia 56 tahun itu berjaya diberkas pada hari Jumaat yang lalu.

Kes mencabul budak bawah umur kini menjadi semakin berleluasa. Tidak kira dimana sahaja sudah pasti akan ada yang mengambil kesempatan kerana nafsu syaitan mereka tidak dapat dikawal lagi. Menjadi mangsanya budak bawah umur yang masih tidak tahu apa-apa. Jatuhkan hukuman yang berat terhadap pelaku perbuatan terkutuk seperti itu.

Sumber: Mstar.com.my

The post Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks

Postingan terkait: