‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee

‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Andi Bernadee mula dikenali apabila videonya yang sedang menyanyikan lagu dari Upiak yang bertajuk ‘Tak Tun Tuang’.
Kini dia juga telah menjadi buruan menjadi seorang artis rakaman. Muka yang mempunyai pakej dan mempunyai suara yang sedap tidak susah untuk masuk ke industri hiburan.

Sekarang ramai yang viral di Youtube diserap masuk menjadi artis rakaman.Terbaru, Andi juga telah membongkar satu rahsia yang telah lama disimpan semenjak dia mula dikenali di industri hiburan.

Jejaka kegemaran ramai gadis ini telah meluahkan perasaan bimbangnya kerana ada seorang artis popular yang sering menghantar mesej yang berbaur lucah kepadanya.

“ Soalan bila nak ‘perform’ atas katil membuatkan saya berfikir penyanyi ini sudah melampau,”

Dia juga mengatakan antara mesej yang dihantar oleh pelakon popular itu kepadanya sejak kebelakangan ini.

Menurut Andi sendiri, dia mengatakan yang dia langsung tidak mempunyai apa-apa masalah dengan artis berkenaan. Cuma sejak kebelakangan ini sikap artis berkenaan membuatnya kurang selesa. Siapakah gerangan penyanyi popular itu?

“Namun apabila menyentuh perkara dan menggunakan ayat berbaur lucah, saya berasakan dia sudah keterlaluan. Saya hormat dia sebagai penyanyi senior, jadi saya tak nak perkara sebegini membuatkan orang beranggapan negatif,” katanya kepada media.

Kerana masih hormat dan menjaga nama bail penyanyi berkenaan. Andi membuat keputusan untuk tidak mendedahkan nama penyanyi tersebut. Malah Andi juga sudah banyak kali mendengar bahawa ramai kalangan artis juga pernah melalui perkara sebegini.

Baru-baru ini vokalis dari kimpulan Floor88 iaitu Ayie Elham juga pernah menerima mesej berbaur lucah di laman instagram miliknya. Kata Ayie lagi, individu yang menghantar mesej lucah itu tidak dapat dilkenali lelaki ataupun perempuan. Malah dia diberikan habuan sebanyak RM15 ribu jika bersetuju menghantar gambar lucah.

Sumber: Hangat.com

The post ‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel ‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee

Postingan terkait: