Perbuatan Tidak Bermoral Seorang Guru Terhadap Anak Murid Asuhan Berumur 4 Tahun

Perbuatan Tidak Bermoral Seorang Guru Terhadap Anak Murid Asuhan Berumur 4 Tahun - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perbuatan Tidak Bermoral Seorang Guru Terhadap Anak Murid Asuhan Berumur 4 Tahun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Mungkin perkara sebegini amat merisaukan kita. Apabila ada orang asing sudah berani berbuat perkara yang tidak senonoh terhadap anak.

Di Petaling Jaya, seorang guru wanita yang bekerja di Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) dikatakan telah didakwa oleh pelajarnya sendiri kerana menjadikan budak berumur empat tahun sebagai melepaskan nafsunya.

Kejadian memalukan itu telah berlaku di sebuah pusat asuhan di kawasan Kampung Mak Chili di Kemaman Terengganu.

Guru wanita berkenaan juga telah melakukan perkara yang memalukan di sebuah pusat asuhan itu pada 8 Julai yang lepas di Kampung Mak Chili di Kemaman, Negeri Terengganu.

Sebaik sahaja mendapat tahu perkara tersebut dari mulut anaknya, ibu bapa mangsa telah membuat laporan polis tentang kejadian yang menimpa anak mereka.

Mangsa juga telah menceritakan perkara itu berlaku ketika masa untuk mandi. Menurut laporan, guru wanita berkenaan juga telah mengarahkan mangsa untuk menghisap payudaranya dan guru berkenaan melakukan perkara yang sama terhadap mangsa.

Apa yang lebih mengejutkan lagi, perbuatan tidak bermoral guru berkenaan juga turut menghisap kemaluan mangsa berserta melakukan S3ks ringan.

Ibu bapa mangsa juga turut memberitahu perkara yang tidak bermoral tersebut kepada pihak pengurusan pusat asuhan berkenaan dan meminta mereka mengambil tindakan yang sewajarnya kepada guru wanita terbabit.

Menurut laporan ibu bapa mangsa lagi, perbuatan yang tidak bermoral guru wanita berkenaan telah memberi impak dan trauma yang teruk terhadap anaknya dan ia memberikan kesan buruk terhadap tumbesaran fizikal dan mental mangsa.

Perkara sebegini haruslah kita ambil berat dan selalu membuat selidik kaji terhadap pusat asuhan untuk kita tempatkan anak-anak kecik kita untuk di asuh dengan cara yang baik dan bertauliah. Diharap kejadian tidak bermoral ini tidak akan berlaku lagi di masa yang akan datang. Pihak yang bertanggungjawab juga hendaklah memantau para guru agar kejadian ini tidak berulang lagi.

Sumber: Kecoh.info

The post Perbuatan Tidak Bermoral Seorang Guru Terhadap Anak Murid Asuhan Berumur 4 Tahun appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Perbuatan Tidak Bermoral Seorang Guru Terhadap Anak Murid Asuhan Berumur 4 Tahun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Perbuatan Tidak Bermoral Seorang Guru Terhadap Anak Murid Asuhan Berumur 4 Tahun

Postingan terkait: