Budak Perempuan Berusia 6 Tahun Ini Merupakan Kanak-Kanak Tercantik Di Dunia

Budak Perempuan Berusia 6 Tahun Ini Merupakan Kanak-Kanak Tercantik Di Dunia - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Budak Perempuan Berusia 6 Tahun Ini Merupakan Kanak-Kanak Tercantik Di Dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Sungguh bertuah kanak-kanak ini kerana diberikan kecantikkan yang luar biasa. Kecil-kecil sudah membuat orang ramai terpegun dengan kecantikkannya, apalagi jika dia sudah meningkat dewasa kelak. 

Baru berusia 6 tahun, budak perempuan bernama Anastasia Knyazeva dinobatkan sebagai kanak-kanak paling cantik di dunia. Ini merupakan pencapaian yang sangat tinggi didalam usia yang sangat muda.

Berbeza berbanding dengan ratu cantik, mereka menjalani banyak rawatan kecantikkan untuk menjadi no 1 di dunia. Anastasia yang memiliki mata biru kini menjadi rebutan dan telah berlakon dalam banyak iklan berprofil tinggi.

Ibunya, Anna telah membuka akaun Instagram untuk anaknya itu sejak Anastasia berusia 4 tahun. Kini, Anastasia memiliki lebih 1 juta pengikut.

Anantasia kini menjadi wajah jenama sekolah di Rusia iaitu Chobi Kids. Tahun lalu kanak-kanak cantik ini dipilih sebagai Little Miss Aoki untuk jenama gedung fesyen mewah, Mischka Aoki.

Anastasia bakal mengikut jejak bekas kanak-kanak paling comel di dunia, Thylane yang berasal dari Paris.

Thylane kini berusia 16 tahun dan menjadi duta untuk L’Oreal Paris’ serta memperagakan pakaian Michael Kors’ dalam pertunjukan Minggu Fesyen New York.

Dengan usianya yang sangat muda sebagai model, boleh dikatakan sudah mempunyai masa depan yang sangat cerah. Kanak-kanak ini sangat bertuah.

Sumber: Hanasuva.com

The post Budak Perempuan Berusia 6 Tahun Ini Merupakan Kanak-Kanak Tercantik Di Dunia appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Budak Perempuan Berusia 6 Tahun Ini Merupakan Kanak-Kanak Tercantik Di Dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Budak Perempuan Berusia 6 Tahun Ini Merupakan Kanak-Kanak Tercantik Di Dunia

Postingan terkait: