Jenis-Jenis Perempuan Yang Manja

Jenis-Jenis Perempuan Yang Manja - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jenis-Jenis Perempuan Yang Manja, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Adakah anda seorang perempuan yang manja? Boleh dikatakan, hampir majoriti lelaki sukakan watak perempuan yang manja. Tak kisah  jika si dia manja dia sedikit atau banyak namun mesti menjadi salah satu ciri-ciri untuk dijadikan teman atau isteri.

Sebenarnya, ciri-ciri manja ini ada pada semua jenis karakter perempuan. Yang membezakannya hanyalah manja dia banyak atau sedikit. Tambahan, cara perempuan manja berlainan dengan perempuan lain. Ada juga manja dari percakapan, seperti bercakap dengan nada acah-acah comel. Setengah darinya dengan gaya perlakuan. Mari kita lihat jenis-jenis manja yang ada pada perempuan.

1. Terlalu Manja

Mungkin pada awal perhubungan, lelaki suka kepada perempuan yang manja tetapi lama-kelamaan mereka akan mudah bosan dengan sikap yang terlalu manja. Lelaki ini mudah menjadi bosan. Berhati-hati, sikap terlalu manja ini boleh dijadikan alasan buat si dia untuk berpaling kepada yang lain.

2. Buat-Buat Manja

Sifat manja seperti ini juga tidak berapa digemari lelaki. Bukan apa, jika kamu bersikap demikian kamu tidak akan kelihatan natural tetapi kelihatan mengada-ngada dan hanya membuatkan si dia berasa sakit hati.

3. Manja Seperti Keanak-anakkan

Pasti teman lelaki anda akan cabut lari sekiranya anda mempunyai sikap begini. Sikap anda yang suka merengek seperti kanak-kanak kecil pasti akan memalukan dirinya terutama apabila berada di khalayak ramai. Jangan marah kalau dia meninggalkan anda.

4. Manja Bertempat

Sikap seperti inilah yang paling digemari oleh lelaki. Mereka suka perempuan yang boleh bermanja dengannya, tetapi pada masa yang sama anda tahu situasi yang sesuai untuk bermanja. Bagi lelaki, mereka suka perempuan yang mampu berdikari. Gadis yang memiliki sifat begini akan mudah diburu lelaki. Lelaki memang terkenal dengan sifat ego. mereka hanya akan memanjakan kamu tetapi mereka juga tidak suka dengan sikap kamu yang membuatnya seperti hamba atau malukan dia di khalayak ramai.

5. Selalu Minta Dimanja

Perempuan memang selalu mengharapkan diri mereka dimanja dan ditatang bagai minyak yang penuh. Apabila menghadapi masalah, mereka akan mengharapkan pujukan daripada lelaki. Namun, tidak semua lelaki memahami perkara ini dan kamu sebagai perempuan harus tahu tentang perkara ini. Jika si dia berusaha memujuk, jangan pula kamu masih tidak mempedulikan pujukannya kerana kebanyakan lelaki buat-buat tidak tahu.

Sumber: fifiluv.blogspot.com

The post Jenis-Jenis Perempuan Yang Manja appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Jenis-Jenis Perempuan Yang Manja kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jenis-Jenis Perempuan Yang Manja

Postingan terkait: