Peminat Pasti Teruja Dengan Kemunculan Playstation 5 Yang Agak Unik

Peminat Pasti Teruja Dengan Kemunculan Playstation 5 Yang Agak Unik - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Peminat Pasti Teruja Dengan Kemunculan Playstation 5 Yang Agak Unik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Sony PlayStation 4 masih lagi merupakan konsol yang terbaik sehingga kini, namun telah beredar khabar angin mengenai Sony PlayStation 5 bakal muncul dengan gaya yang lebih menarik.

Terbaru, sebuah rekaan konsep telah dikeluarkan yang memperlihatkan reka bentuk Sony PlayStation 5. Lihat gambar rekaan konsep Play Station 5 berikut ini.

Dipercayai, Joseph Dumary selaku pereka konsep Sony PlayStation 5, DualShock 5 atau controller bagi Sony PlayStation 5 bakal disertakan dengan skrin sesentuh dan pengimbas cap jari.

Selain itu, DualShock 5 ini hadir dengan teknologi pengecasan tanpa wayar membolehkan DualShock 5 ini sentiasa di cas. Berikut merupakan antara gambar bagi rekaan konsep PlayStation 5.

Dijangkakan Sony PlayStation 5 bakal mula dijual seawal 2020. Buat anda yang sudah lama berhajat untuk mendapatkan konsol terbaru atau upgrade konsol sedia ada, mungkin sudah tiba masanya untuk anda mula menabung sebelum mendapatkannya tidak lama lagi.

The post Peminat Pasti Teruja Dengan Kemunculan Playstation 5 Yang Agak Unik appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Peminat Pasti Teruja Dengan Kemunculan Playstation 5 Yang Agak Unik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Peminat Pasti Teruja Dengan Kemunculan Playstation 5 Yang Agak Unik

Postingan terkait: