Seorang Remaja Kesakitan Bila Kabel USB Tidak Boleh Dikeluarkan Melalui Kemaluannya

Seorang Remaja Kesakitan Bila Kabel USB Tidak Boleh Dikeluarkan Melalui Kemaluannya - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Seorang Remaja Kesakitan Bila Kabel USB Tidak Boleh Dikeluarkan Melalui Kemaluannya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Pengalaman yang sangat mengejutkan, lebih-lebih lagi ketika di usia remaja. Banyak perkara yang hendak dicuba-cuba kerana mereka ini berdarah panas. Namun jadi musibah jika tidak dikawal. Kanak-kanak ini didapati  kabel USB yang tersangkut di dalam zakarnya.

Seorang budak lelaki berusia 13 tahun dari China “ingin tahu” tentang alat kelaminnya dan, atas sebab tertentu, memutuskan bahawa cara terbaik untuk memuaskan rasa ingin tahunya ialah dengan perlahan-lahan memasukkan pengecas telefon melalui lubang urethralnya. Dia berjaya menyisipkan 20 sentimeter (7.8 inci) ke dalam uretranya. Jika anda sudah tidak selesa, lepaskan kerana perkara menjadi lebih buruk daripada ini.

Remaja itu kemudian cuba menariknya tetapi tidak dapat. Kabel terperangkap. Pada ketika ini, beliau memberitahu ibu bapanya, yang membawanya ke hospital tempatan di daerah Linkou, yang terletak di China Timur, tidak jauh dari Vladivostok dan sempadan Korea Utara.

Di hospital, pengamal perubatan melicinkan kabel dan cuba mengeluarkannya. Mereka bukan sahaja tidak berjaya tetapi menyebabkan kesakitan yang ketara kepada remaja yang tidak dinamakan. Dia kemudian dipindahkan ke Harbin Children’s Hospital di mana dia menjalani pemeriksaan terperinci oleh Doktor Xu Liyan, pakar urologi pemastautin kemudahan itu.

“Dia memotong satu hujung kabel dan memasukkannya ke dalam uretranya.” Dr Xu menjelaskan, seperti yang dilaporkan. “Kabel itu mencapai pundi kencingnya, di mana ia kusut dan berakhir di simpul, jadi ketika ia cuba menariknya kembali, ia menjadi tersangkut.”

Apabila keadaan menjadi rumit, satu-satunya pilihan ialah melalui operasi pembedahan. Dr Xu dan pasukannya terpaksa sampai ke pundi kencing lelaki itu, memotong simpul itu, dan kemudian mengeluarkan sebahagiannya melalui celah pembedahan. Kord yang lain ditarik melalui uretra.

Remaja itu dilepaskan beberapa hari lalu selepas kira-kira dua minggu di hospital.

Sumber: iflscience.com , Mirror.co.uk

 

The post Seorang Remaja Kesakitan Bila Kabel USB Tidak Boleh Dikeluarkan Melalui Kemaluannya appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Seorang Remaja Kesakitan Bila Kabel USB Tidak Boleh Dikeluarkan Melalui Kemaluannya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Seorang Remaja Kesakitan Bila Kabel USB Tidak Boleh Dikeluarkan Melalui Kemaluannya

Postingan terkait: