Pakej Unifi 30Mbps Ditawarkan Pada Harga RM79

Pakej Unifi 30Mbps Ditawarkan Pada Harga RM79 - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pakej Unifi 30Mbps Ditawarkan Pada Harga RM79, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Telekom Malaysia Bhd (TM) telah melancarkan pakej unifi mampu milik, unifi Basic pada harga RM79 dengan kelajuan 30Mbps dan kuota data sehingga 60GB setiap bulan.

Pakej berkenaan boleh mula dilanggan pada 15 Julai ini yang merupakan pakej mampu milik isi rumah dengan pendapatan RM4,500 dan ke bawah. Perkhidmatan jalur lebar negara jua dinaiktaraf untuk pelanggan unifi Home sedia ada sehingga 800Mbps.

Selain itu, TM turut memperkenalkan naiktaraf pelan untuk pelanggan Streamyx kepada unifi di kawasan liputan unifi atau peningkatan kelajuan dua kali ganda di kawasan yang tiada liputan perkhidmatan berkenaan.

TM juga mengumumkan pelan unifi turbo, terdiri daripada Lite Plan, Advance Plan dan Pro Plan masing-masing ditawarkan pada harga RM129 (10Mbps) , RM139 (30Mbps) dan RM329 (100Mbps) bermula 15 Ogos ini.

Pelan pascabayar turut diperkenalkan semula sebagai unifi Mobile juga pada 15 Julai ini.

Penurunan harga itu berikutan pelaksanaan Standard Mandatori Mengenai Penetapan Harga Akses (MSAP) pada 8 Jun lalu dan berkuatkuasa 1 Januari 2018, yang mengenakan harga siling borong bagi pembekal kemudahan dan perkhidmatan digunakan syarikat telekomunikasi di pasaran.

Penurunan harga borong itu kelak akan turut mengurangkan harga pasaran jalur lebar bagi pengguna.

Sumber: Bharian.com.my

The post Pakej Unifi 30Mbps Ditawarkan Pada Harga RM79 appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel Pakej Unifi 30Mbps Ditawarkan Pada Harga RM79 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pakej Unifi 30Mbps Ditawarkan Pada Harga RM79

Postingan terkait: