‘Rumah Tu Rumah Abang Kandung Aku, Kakak Ipar Aku Ni Orang Luar’

‘Rumah Tu Rumah Abang Kandung Aku, Kakak Ipar Aku Ni Orang Luar’ - Hallo sahabat BERITA KABAR INDONESIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Rumah Tu Rumah Abang Kandung Aku, Kakak Ipar Aku Ni Orang Luar’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel fakta bambam got7, Artikel fakta bill gates, Artikel fakta boruto, Artikel fakta bryan domani, Artikel fakta btob, Artikel fakta bts jungkook, Artikel fakta bumi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Baca juga


Salam krt, aku berumur 34 tahun tapi belum berumah tangga sebab Allah tak temukan aku jodoh. Bukan tak laku min, ada juga nak kat aku, ada suami orang, ada bujang, tapi aku tak tertarik. Aku dah terlanjur dengan beberapa lelaki, suami orang pun ramai, tapi hanya sekadar suka2 sebab aku tak serius nak berumah tangga. Aku rasa lebih selesa begini sebab kalau dah kawin, aku akan di kongkong oleh seorang lelaki saja..

Kalau admin nampak aku, lihat saja di profil ku, aku seorang wanita yang cantik, bertudung labuh, sopan, aku juga ada kelulusan degre, tapi entah lah min, aku sedar perbuatan aku salah, tapi kalau aku tak berjumpa bf2 aku semua, aku akan rasa tertekan..

Ok min, bukan itu yang aku nak ceritakan, aku ni min, tinggal dirumah abang aku, abang aku ni dah berumah tangga, anak dia dah 3 orang dah, abang aku kerja sebagai guru, isteri dia pula berniaga kat kedai makan, aku menyampah kat kakak ipar aku ni, asyik dan jeling2 aku je, pernah sekali dia sindir aku, dia cakap kat abang aku, tapi aku terasa min, dia cakap, sayang, kalau nak makan tu, pandai2 lah masak sendiri, jangan nak tunggu orang masak je, kalau duduk rumah tu pandai2 lah kemas2, jangan tau kotorkan je, dia tegur abang tapi sindir aku min, ni ipar kurang ajar namanya. Dia tau kah, rumah tu rumah abang kandung aku kami lahir dari perut yang sama kakak ipar aku ni orang luar.sekali lagi aku ulang ipar aku orang luar. Dah lah asyik2 cakap ngan abang aku, tolong cari kan kerja untuk aku, hello aku tau lah nak cari kerja, tapi rezeki takda. Dia suruh aku kerja dekat kfc woii kfc bukan taraf aku aku ada degre layak makan kfc je bukan kerje tempat macam tu..

Lagi satu kakak ipar aku ni pengotor ya Allah, pagi jam 4 dia bangun, ketuk2 baling2 barang kat dapo, aku nak tidur pun susah, bila aku bangun jam 11, aku nak masak megi, dapo ya Allah, dengan keadaan pingan bersepah, lantai berminyak, belum lagi baik baju kotor, dia keluar niaga pukul 5.30 sampai 1 tengah hari. Pukul 1 dia ambil anak disekolah dan pengasuh, baru terhegeh nak basuh pingan mangkok dan baju semua, lepastu jeling2 aku lagi, bila dia masak pula, macam takut je aku nak makan, kalau aku makan pun dah kenapa? Tu kan rumah abang aku..

Lagi min, anak2 dia pula, ya Allah… nakal macam beruk, suka sangat masuk bilik aku, nak bawa aku main, aku tak suka budak2 min, kalau comel takpe. Ni muka perangai macam beruk, dan yang paling aku benci kat dia ni min, sibuk je hal aku, nak sisat lah aku keluar dengan siapa semua. Lepastu dia cakap dengan abang aku, kalau dia nak keluar sebab tahan ngan aku. Aku takde kacau dia pun. Geram sangat. Nanti aku suruh abang aku ceraikan dia. Padan muka..

Sumber: Kisahrumahtangga.my

The post ‘Rumah Tu Rumah Abang Kandung Aku, Kakak Ipar Aku Ni Orang Luar’ appeared first on Aliff Channel.


Sekianlah artikel ‘Rumah Tu Rumah Abang Kandung Aku, Kakak Ipar Aku Ni Orang Luar’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Rumah Tu Rumah Abang Kandung Aku, Kakak Ipar Aku Ni Orang Luar’

Postingan terkait: